کلیدستان

نسخه‌ی کامل: اجاره بای پپ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بای پپ (فشار مثبت دو سطحی) 

شرکت آسام طب ارائه دهنده انواع دستگاه های تجهیزات پزشکی از جمله اجاره بای پپ است. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید: [color=rgba(255, 255, 255, 0.8)]55435624[/color]
[color=rgba(255, 255, 255, 0.8)][عکس: BiPAP-Vs.-CPAP-Vs.-APAP-1600x900.jpg][/color]
در صورت تشخیص آپنه خواب ، پزشک خواب شما احتمالاً یکی از چندین نوع درمان PAP را برای اختلال خواب شما تجویز کرده است تا به درمان علائم شما کمک کند. اما کدام یک برای شما بهتر عمل می کند؟

با رعایت نکاتی که در راهنمای ضروری ما "بهبود رعایت PAP" ذکر شده است ، در نرخ های انطباق PAP پیشرو شوید.
درمان بای پپ چیست؟
بای پپ (که به آن BPAP نیز گفته می شود) مخفف عبارت Bilevel Positive Airway Pressure است و این دستگاه عملکرد بسیار مشابهی با ماشین درمانی CPAP دارد.

دستگاه های بای پپ و CPAP از نظر عملکرد و طراحی بسیار شبیه به هم هستند ، زیرا برای افرادی که از آپنه خواب رنج می برند ، یک روش درمانی غیرتهاجمی است. مانند درمان های CPAP ، درمانهای بای پپ طوری طراحی شده اند که راه هوایی را از بین نبرند و به کاربران اجازه می دهند در طول خواب به راحتی و به طور منظم تنفس کنند.

تفاوت بین درمان بای پپ و درمان CPAP چیست؟
1. بای پپBiPAP یکی از رایج ترین شکایات استفاده از دستگاه CPAP را کاهش می دهد.
یکی از رایج ترین شکایات در مورد دستگاه های CPAP این است که بیماران برای تنفس در برابر فشار ثابت ثابت احساس ناراحتی می کنند. برای برخی از بیمارانی که از دستگاه های CPAP در فشارهای بیشتر استفاده می کنند ، بازدم می تواند چالش برانگیز باشد.

اما با استفاده از دستگاه بای پپ ، بیماران می توانند راحت تر نفس بکشند زیرا دستگاه سطح فشار را در هنگام بازدم کاهش می دهد و به بیمار اجازه می دهد راحت تر نفس بکشد و راحت تر نفس بکشد.

2. دستگاههای بای پپ دارای دو تنظیم فشار هستند
تفاوت اصلی بین دستگاه های بای پپ و CPAP این است که دستگاه های BiPAP دارای دو تنظیم فشار هستند: یک فشار برای استنشاق (IPAP) و یک فشار کمتر برای بازدم (EPAP).

دستگاه بای پپ طوری طراحی شده است که هنگام تنفس فشار را برای جلوگیری از بسته شدن مجاری تنفسی در بینی و گلو در هنگام خواب افزایش می دهد و در حین بازدم فشار کمتری را ایجاد می کند که همچنان راه هوایی باز را حفظ می کند. بسیاری از بیماران بای پپ را راحت تر از فشار واحد ارائه شده توسط دستگاههای CPAP می دانند.

BiPAP همچنین ممکن است برای بیمارانی که نیاز به کمک تنفسی دارند استفاده شود. بای پپ برای بیمارانی که نارسایی احتقانی قلب و سایر بیماریهای جدی که بر قلب و ریه ها تأثیر می گذارد ، تجویز شده است.

3. ماشینهای بای پپ و ماشینهای CPAP اغلب نیازهای مختلف را برآورده می کنند
افرادی که مشکلات عصبی و ماهیچه ای دارند بهتر است از دستگاه بای پپ استفاده کنند تا دستگاه CPAP. دستگاه های بای پپ را می توان طوری تنظیم کرد که مطمئن شوند کاربران تعداد معینی از دفعات در دقیقه تنفس می کنند. تفاوت فشارهای تنفسی و بازدم ، کار تنفس تنفسی را کاهش می دهد و به فرد اجازه می دهد خواب راحت تری داشته باشد. اینها دلایلی هستند که گاهی اوقات از دستگاه های بای پپ به عنوان یک روش درمانی استفاده می شود در صورتی که CPAP نتواند تنفس مختل شده در خواب خود را به اندازه کافی درمان کند.

دستگاه CPAP معمولاً برای درمان آپنه خواب خفیف تا متوسط استفاده می شود. اما بسته به شدت آپنه خواب ، پزشکان به جای آن دستگاه BiPAP را توصیه می کنند. بیمارانی که به سطوح بالای فشار CPAP نیاز دارند ، اغلب با استفاده از بای پپ راحت تر هستند.

اگر دستگاه CPAP یا بای پپ شما سر و صدا دارد ، پست وبلاگ ما را در مورد نحوه خاموش نگه داشتن دستگاه CPAP خود در شب ببینید.

به خاطر داشته باشید که هر دو دستگاه برای بیماران مبتلا به اختلال تنفس در خواب بسیار مفید هستند و توانایی استفاده از درمان مناسب برای حفظ تنفس در خواب بسیار مهم است.

آیا درمان بای پپ برای شما مناسب است؟
فراموش نکنید که تفاوت اصلی بین این دو دستگاه به نیازهای شما بستگی دارد. هر فرد به هر روش درمانی پاسخ متفاوتی می دهد ، بنابراین توصیه می کنیم توصیه های پزشک خواب خود را بر اساس نتایج آزمایش و نتایج درمانی خود دنبال کنید. آزمایش مناسب برای تعیین روش درمانی مناسب با نیازهای شما و تنظیمات مناسب برای شما ضروری است.

اما به خاطر داشته باشید که اگر استفاده از یک نوع دستگاه PAP را دشوار می دانید ، می توانید از پزشک خود برای درمان متفاوت درخواست کنید. درمان CPAP ، APAP و بای پپ همه روشهای درمانی مناسب برای برخی از بیماران هستند.

متخصصان خواب ، به نظر شما کدام روش درمانی برای بیماران مبتلا به آپنه خواب بهتر است؟ نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان PAP و نحوه کمک به بیماران برای افزایش رعایت PAP ، کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید که نکات کلیدی برای بهبود میزان رعایت شما را نشان می دهد.