کلیدستان

نسخه‌ی کامل: روش های جلوگیری از ریزش مو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در اولین قدم برای جلوگیری از ریزش موها باید به دنبال علت آن باشید. دلایل مختلفی برای بروز چنین مشکلی وجود دارد که اکثریت آنها نیز قابل درمان می باشند. با اطمینان باید بگوییم تمامی افرادی که با مشکل ریزش موهایشان دست و پنجه نرم می کنند احساساتی توام با عدم امنیت، از دست دادن اعتماد به نفس و ترس درگیر هستند. پس ریزش موها را به هیچ عنوان دست کم نگیرید و تنها یک مسئله ظاهری ندانید. مراقبت از مو همچون مراقبت از سلامتی اهمیت دارد و باید برای آن زمان و هزینه صرف شود.

موها را روزانه شامپو نکنید
شاید استفاده از انواع شامپوها و نرم کننده ها منجر به بهداشت فردی شود اما مواد شیمیایی موجود در شامپوها میتواند تاثیری منفی بر رشد موها داشته باشد. آنها را به سمت خشک شدن هدایت کند و تار موها را دچار آسیب دیدگی نماید. پس تنها هفته ای دو الی سه بار را به شامپو کردن موهایتان اختصاص دهید.

محصولات شیمیایی استفاده نکنید
تا حد امکان مصرف محصولات شیمیایی را کاهش دهید. در حال حاضر بسیاری از محصولات آرایشی و زیبایی مخصوص موها به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی مضر هستند و استفاده از آنها میتواند ضعیفی مو و خراب شدن موها را به همراه داشته باشد. از طرفی با رنگ کردن مداوم مو، تارها نیاز به استراحت دارند. پس اجازه دهید کمی به رنگ طبیعی خود برگردند و جان دوباره ای بگیرند. در این مسیر میتوانید به سراغ محصولات ونتی پیو بروید. محصولاتی که به صورت ارگانیک تهیه شده و به شما کمک می کنند تا موهایی درخشان و زیبا داشته باشید.
[عکس: 545.jpg]
موهایتان را کوتاه کنید
موها نیز نیاز به استراحت دارند. پس هر چند وقت یکبار با کوتاه کردنشان به آن استراحت دهید. از طرفی با این کار، خود را از شر موخوره های زشت و بدترکیب نیز خلاص خواهید کرد. اگر نگران بلند شدن موهایتان هستید، باید بگوییم روغن آرگان در این راستا بسیار کمک کننده بوده و میتواند در سالم نگه داشتن موها و گزند موخوره ها پس از کوتاهی به شما کمک کند.

از محصولات ضد ریزش مو استفاده کنید
این روزها به دلیل شایع بودن ریزش مو، برطرف کردن این مشکل به یکی از مهم ترین دغدغه های کارخانه های تولید محصولات آرایشی تبدیل شده است. پس با مراجعه به بخش فروشگاه از محصولاتی مانند شامپوها و کرم موهای ضد ریزش استفاده کنید تا این مسئله به طور ریشه ای برای شما برطرف شود. چه بسا که این محصولات در تقویت ریشه و به جریان افتادن خون در پوسته سر نیز نقشی مهم و تاثیرگذار ایفا می کنند.
جلوگیری از ریزش مو
استفاده از قرص زینک پلاس با توجه به ترکیباتی که داره بهترین مکمل برای جلوگیری از ریزش مو