کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مزیت استفاده از پرده ساده
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
پرده های ساده و شیک، آرایش خاصی ندارند به همین دلیل همیشه کاربرد دارند و حتی پس از گذشت چند سال استفاده نیز از آن دلزده نمی شوید. برخلاف پرده های آنتیک و طرح دار که در یک دوره مد می شوند و جذابیت آنها مربوط به همان دوره است، این پرده ها همیشه جذابیت خود را حفظ کرده و زیبا به نظر می رسند. بنابراین از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه بوده و می توان در هر دوره ای و با هر نوع دکوراسیونی از آن استفاده کرد. بنابراین برای اینکه بتوانید مدت طولانی تری از پرده استفاده کنید، بهتر است از پرده ای که با پارچه با کیفیت دوخته شده است را انتخاب کنید.

ایجاد تعادل در دکوراسیون با پرده ساده:
هنگامی که دکوراسیون منزل بسیار شلوغ و پر از طرح و رنگ های گوناگون است، برای اینکه از شلوغی بیش از حد آن بکاهید و تعادل را در محیط برقرار کنید، می توانید از مدل پرده های ساده استفاده کنید. حتی اگر رنگ دکوراسیون خانه تان تیره است و این تیرگی شما را کلافه کرده، می توانید با انتخاب یک پرده ساده و روشن به ایجاد تعادل در این فضا کمک کنید.

ایجاد تضاد بین پرده و دکوراسیون:
با استفاده از راهکارهای بسیار ساده اما اصولی می توان کاری کرد که پرده های ساده، جلوه بسیار زیادی داشته باشند و بیشتر دیده شوند. یکی از این کارها ایجاد تضاد در فضای منزل است. به عنوان مثال می توان با انتخاب یک پرده قرمز همه توجهات را به سمت آن جلب کرد. پرده ساده قرمز رنگ به گونه ای خودنمایی می کند که در ابتدای ورود به منزل، اولین چیزی است که به چشم می آید. اما فراموش نکنید که برای ایجاد هماهنگی و تعادل در دکوراسیون باید از کوسن های قرمز رنگ نیز استفاده کنید.

ترکیب پرده ساده و طرح دار:
استفاده از پرده های ساده در ترکیب با پرده های طرح دار بسیار جذاب بوده و جلوه بیشتری به فضای خانه می دهد. علاوه بر آن هنگام ترکیب این دو پرده، زیبایی هر کدام از آنها بیشتر دیده می شود. بنابراین هنگامی که طرح و نقش پرده زیاد باشد، برای ایجاد هارمونی از یک پرده ساده در کنار آن استفاده می کنند. البته توجه کنید که رنگ پرده ساده از رنگ های به کار رفته در پرده طرح دار انتخاب شود. به عنوان مثال اگر پرده طرح دار، دارای گلهای صورتی رنگ است، می توانید از یک پرده ساده و شیک به رنگ صورتی در کنار پرده گلدار استفاده کنید و تأثیر زیبای آن را ببینید.

رنگ های مختلف پرده ساده
درست است که پرده های ساده آرایش خاصی ندارند، اما می توانید با ترکیب چند رنگ پرده ساده در کنار هم تصویری زیبا خلق کنید. مثلاً می توانید با نصب چند پرده با رنگ های مکمل و یا گاهاً متضاد در کنار هم یک ترکیب زیبا و متفاوت به وجود بیاورید.

خلاقیت در نصب پرده:
هر چقدر هم که مدل پرده ساده باشد، می توانید با استفاده از مدل های متنوع از طراحی پرده و همچنین ایجاد خلاقیت در نصب پرده، یک فضای شیک و زیبا به وجود بیاورید. می توانید پرده ساده را به شکل های مختلف آویز کرده و از این طریق آن را مدل دار کنید.

قیمت پرده