کلیدستان

نسخه‌ی کامل: شرکت های خدماتی و نظافتی در تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شرکت خدماتی و نظافتی بسیاری در تهران ، مشغول به فعالیت هستند ، اما انتخاب یک شرکت خوب برای نظافت منزل شاید اندکی پیچیده به نظر برسد . 
راهکار چیست ؟ و چطور یک شرکت نظافتی مناسب برا در تهران انتخاب کنیم؟
برای پاسخ به این مسئله باید چند نکته را در نظر بگیریم
1- بهتر است به وبسایت چند شرکت نظافتی سر بزنیم و با نحوه ارائه خدمات ، مبلغ تعرفه ها ، چگونگی تضمین خدمات و ... آشنا بشیم و چند شرکت را با هم مقایسه کنیم
2- بهتر است از شرکت های خدماتی و نظافتی که در منطقه سکونت ما دارای شعب فعال هستند استفاده کنیم . یعنی برای نظافت منزل در منطقه های تهران از شرکت هایی که در منطقه ما فعال هستند استفاده کنیم . به عنوان مثال برای نظافت منزل در صادقیه از شرکت خدماتی و نظافتی که در صادقیه شعبه فعال دارد و یا برای نظافت منزل در انقلاب از شرکت خدماتی که در انقلاب شعبه فعال دارد استفاده کنیم
آزارجنسی (Sexual harassment) مجموعه رفتار هایی با ماهیت جنسی است که باعث ضربه به حیثیت و حریم شخصی افراد می شود و بعضا با تعرض به حریم فیزیکی و جسمی نیز همراه است. اگرچه افراد غالبا تجاوز جنسی را به عنوان آزار جنسی میشناسند ولی باید گفت تجاوز جنسی تنها یکی از مصادیق و انواع این رفتار می باشد در حالیکه این رفتار حالت های دیگری نیز دارد و از آزار های کلامی گرفته تا چشمی و فیزیکی را شامل می شود.
برای درخواست وکیل اینجا کلیک کنید.
اگر هتک حیثیت زنان به‌ صورت آزار و اذیت جنسی باشد، مجازات‌های پیش‌بینی‌شده در قانون متفاوت است. آزار و اذیت جنسی بانوان می‌تواند حسب مورد مجازات اعدام یا شلاق را برای مرتکب به همراه داشته باشد بنابراین اگر شخصی عالما و عامدا با عنف و تهدید با زنی عمل زنا انجام دهد، مجازاتش اعدام است اما اگر این آزار جنسی غیر از زنا باشد مانند لمس عمدی بدن زن مجازات مرتکب حسب مورد شلاق تعزیری یا حبس است.

با بررسی مجازات‌های مقرر در قانون برای آزار و اذیت زنان به نظر می‌رسد قانون‌گذار ‌باید درباره تشدید برخی از مجازات‌ها مبادرت کند و مجازات فعلی نمی‌تواند اثر بازدارندگی داشته باشد.