کلیدستان

نسخه‌ی کامل: شیشه بالکن چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در سیستم شیشه های بدون فریم محیط بالکن خود را مطابق میل خود طراحی خواهید کرد و از مزایای عایق شدن بالکن بهره‌مند خواهید شد. سیستم بالکن شیشه ای با هدف تامین محیطی ارام و زیبا برای شما از بهترین متریال استفاده می‌کند و بیمه سامان نیز به مدت یکسال ضمانت محصولات را تضمین خواهد کرد.
سیستم بالکن شیشه ای شامل دو پروفیل عمودی است که بصورت تکیه گاه روی سقف، نرده و یا کف ساختمان جاسازی می‌شود. شیشه سکوریت در قاب آلومینیومی جاسازی می‌شود، شیشه سکوریت هایی با ضخامت 6-8-10-12 میلی‌متر که متناسب با کاربرد و فضای بالکن شما بهترین انتخاب را برای باز شدن و تاشدن شیشه ها فراهم می‌سازد. پنل شیشه ای اول براحتی در امکان چرخش 90 درجه را دارد و براحتی در کنار فریم قرار میگیرد. بقیه شیشه ها نیز که برای حفظ زیبایی بالکن و نمای ساختمان هم اندازه برش داده شده اند صورت یک اسلاید امکان حرکت به طرفین فریم را دارد. زمانی که هر یک از شیشه ها صورت افقی به یک سمت حرکت داده می‌شوند، لولاها بصورت پیوسته در ارتباط با شیشه هستند و امکان باز شدن کامل شیشه ها فراهم می‌شود. حرکت شیشه ها به سمت داخل امکان نظافت آسان و راحت شیشه ها را فراهم می‌سازد.
امروزه افراد بسیار زیادی برای اینکه فضای بالکن خود را زیباتر کنند از شیشه بالکن استفاده می کنند. در واقع استفاده کردن از شیشه بالکن برای فضاهای بالکن اداری، مسکونی، تجاری و … انجام می شود، و در هر یک از این فضاها زیبایی بی نظیری به وجود می آورد. با ایمن در همراه باشید تا ضمن آشنایی با شیشه های بالکن با مزایا و روش های ساخت آن نیز آشنا شویم.
شیشه بالکن
با استفاده کردن از شیشه بالکن اگر به صورت متحرک باشد امکان لذت بردن شما از فضا بسیار بیشتر می شود، و در صورتی که هوا گرم و یا سرد باشد از فضای درون ساختمان محافظت می کند. شما می توانید از فضای بیرون ساختمان بدون اینکه از آلودگی هوا و یا سرما و گرمای بیش از حد آزار ببینید لذت ببرید.
همه چیز درباره شیشه بالکن
یکی از مهمترین ویژگی هایی که شیشه بالکن دارد این است که حصار و چارچوب کمی دارد و به همین دلیل شما به راحتی می توانید از چشم اندازی که در بیرون ساختمان وجود دارد لذت ببرید. شما برای اینکه بیشترین دید از طبیعت را داشته باشید حس محصور بودن این شیشه ها را بسیار کمتر کرده اند و در واقع طراحی این شیشه ها به قدری با ظرافت و دقت انجام شده است که شما هرگز حس محصور بودن در بالکن خود نخواهید داشت.
چگونگی ساخت شیشه بالکن
همانطوری که بیان نمودیم شیشه بالکن برای محصور ساختن بالکن ها مورد استفاده قرار می گیرد که در فضاهای دیگری مانند گلخانه ها، فضاهای اداری، حاشیه استخرها و … کاربرد دارد و افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. یکی از نکاتی که در ساخت شیشه بالکن بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که برای ساخت آن به هیچ عنوان نباید از شیشه های عادی استفاده کنید و بلکه باید از شیشه های سکوریت استفاده نمایید.
منبع:
https://www.diigo.com/item/note/72i4d/ce...30387a6b5c