کلیدستان

نسخه‌ی کامل: سمپاشی تضمینی سوسک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سوسک ها گروهی از موجودات زنده به نام سوسری ها هستند که شامل یک چهارم کل حیوانات جهان می باشند . تعداد و تنوع سوسک ها بسیار زیاد است . سوسک ها در همه جا یافت می شوند . آن ها با هر محیط سازگار هستند و کم و بیش همه چیز می خورند . بسیاری از آن ها مواد مرده مانند برگ های مرده، ریشه های مرده و پوست مرده را می خورند و برخی دیگر به دنبال لاشه حیوانات مرده هستند . برخی از آن ها از کود استفاده می کنند . از نظر شکل و اندازه، همه سوسک ها دارای یک اسکلت بیرونی سخت و دو جفت بال هستند .
با وارد شدن سوسک ها به منزل شما و جای گیری در بخش های مختلف، تخم ریزی آن ها هم آغاز می شود . تعداد تخم سوسک ها به ۱۶ تا ۴۸ عدد می رسد که هر کدام از آن ها به شکل کپسولی قهوه ای رنگ می باشند . سوسک ها برای نگه داری از تخم های خود، آن ها را در مکان های تاریک و در فاصله های دور از شکاف ها و درزها قرار می دهند . البته باید توجه داشته باشید چند مورد از مهم ترین جاهایی که تخم گذاری سوسک ها انجام می شود، زیر میز و صندلی ها و تختخواب های چوبی است .
اگر در منزل شما یا ساختمانی که زندگی می کنید سوسک وجود دارد، می توانید با شرکت نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید . برای برقراری ارتباط با شماره 09127138255 تماس حاصل فرمایید .

سمپاشی سوسک نگارین تندیس