کلیدستان

نسخه‌ی کامل: 5 مرحله براي ايجاد آرم مورد علاقه خود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بنابراين مي خواهيد براي شركت يا سازمان خود آرم طراحي كنيد. در صورت داشتن منابع ، اولين پيشنهاد ما استخدام يا سفارش طراح است. طراحي لوگو حرفه اي ممكن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبي س askال كنيد و آنها به شما خواهند گفت كه اينگونه نيست. روند طراحي به ندرت انجام مي شود.
به علاوه ، آنچه را كه براي آن پرداخت مي كنيد دريافت مي كنيد و ما مي خواهيم بهترين ها را داشته باشيد.
اما اگر شما نياز به ايجاد هويت بصري نام تجاري خود داريد و استخدام يك طراح براي شما گزينه اي نيست ، ما اينجا هستيم تا شما را از طريق آن بررسي كنيم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ايم كه نحوه طراحي آرم را با ما در ميان بگذارند.
آنچه آنها گفتند ممكن است شما را متعجب كند.
آرم چيست؟
اين س probablyال احتمالاً تصاوير واضحي از يك swoosh معروف يا يك سيب را كه نيش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر مي كند. از اين گذشته ، همه ما مي دانيم كه آرم چيست.
آرم نماد يا طرحي است كه براي شناسايي يك شركت يا سازمان و همچنين محصولات ، خدمات ، كارمندان و غيره استفاده مي شود.
در ساده ترين تعريف ، يك آرم مشخص مي كند. اين چگونگي شناسايي و يادآوري شركت شما در بين ديگران است. همچنين به عنوان چهره كسب و كار شما عمل مي كند.
لوگوي شما همچنين مي تواند فرصتي براي بيان يك بيانيه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگيريد. پيكان خندان نشان مي دهد كه اين شركت همه چيز را از “A-Z” مي فروشد و همچنين نشان دهنده ميزان خوشحالي مشتريان هنگام خريد با آنها است.
يك نكته مهم اين است كه حتي اگر يك آرم مي تواند معناي عميق تري را منتقل كند ، اما لازم نيست. در حقيقت ، بيشتر شركت هايي كه براي تصميم گيري در مورد يك آرم تلاش مي كنند ، به سادگي بيش از حد از آن آگاه هستند. هر سه طراح ما توافق كردند كه اكثر مردم سهام زيادي را در آرم قرار مي دهند.
بنابراين به ياد داشته باشيد ، يك آرم ممكن است نقش مهمي داشته باشد ، اما همه چيز نيست.
يك آرم نيست:
مارك شما
اين يك مخلوط معمول است ، اما آرم شما مارك شما نيست. و مارك شما آرم شما نيست. نام تجاري شما نامشهود است. اين شهرت شماست - آنچه مردم با شنيدن نام شما به آن فكر مي كنند ، آنچه در مورد شما به ديگران مي گويند و احساس شما در آنها احساس مي شود. نام تجاري شما از هزار نقطه تماس با مشتريان ساخته شده است - نه از يك آرم.
هويت بصري شما
وقتي شركت ها يا سازمان هاي جديد درخواست آرم مي كنند ، يك طراح خوب مي گويد: “شما فقط به آرم احتياج نداريد ، بلكه به يك نام تجاري تجاري نيز احتياج داريد.” آرم ها بخشي از تصوير هستند ، اما همه چيز نيستند. آنها فقط يك تصوير در يك سيستم بصري بزرگتر هستند كه شامل رنگ ها ، تايپوگرافي ، عكاسي ، تصاوير ، طرح و غيره است.
شاخص موفقيت
قرار نيست آرم شما تجارت شما را ايجاد كند يا از بين ببرد. آرم Enron خوب بود ، اما كد اخلاقي اين شركت خوب نبود. Two Men and a Truck يك شركت ميليارد دلاري است و نشان آن يك نقاشي چوبي است كه توسط مادر بنيانگذار بر روي يك دستمال طراحي شده است. بهترين آرم در جهان نمي تواند يك تجارت فاسد را نجات دهد و همچنين بدترين آرم نمي تواند يك آرم صادقانه را نگه دارد.
اكنون كه درمورد اينكه يك لوگو چه كاري مي تواند انجام دهد و چه كاري انجام نمي دهد ، روشن شد ، بياييد مراحل طراحي را شروع كنيم.