کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کارخانه صبا فولاد زاگرس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کارخانه صبا فولاد زاگرس

مجتمع صبا فولاد زاگرس چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۳ با حضور وزیر صمت در شهرستان بروجن افتتاح شد. این مجتمع در حال حاضر تنها به تولید میلگرد می‌پردازد؛ اما قرار است با بهره‌برداری و تکمیل هر دو فاز تولید مقاطع فولادی و فولادسازی، گام بزرگی را در افزایش تولیدات داخلی در شهرک صنعتی سفیددشت استان چهارمحال و بختیاری ایفا کند.
این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن میلگرد در سال را دارا است.

خط تولید کارخانه فولاد زاگرس

خطوط تولید مجتمع صبا فولاد زاگرس دارای دو فاز اصلی هستند:
  • >فاز نخست، نورد مقاطع فولادی است که دارای ظرفیت 420 هزار تن در سال بوده و با مشارکت پیمانکاران داخلی و خارجی به بهره برداری رسیده است. تجهیزات خطوط نورد به همراه دانش فنی از دو شرکت CVS RM و SIMENSE وارد شده اند.

  • >فاز دوم، در دست اجرا بوده و شامل خطوط فولادسازی است. این خطوط کاهش وابستگی این کارخانه در زمینه تامین مواد اولیه مثل شمش، راه اندازی می شود.

محصولات صبا فولاد زاگرس

این کارخانه در حال حاضر تنها میلگرد آجدار گرید A3 را در سایزهای 10 تا 32 میلی‌متر تولید می‌کند. صبا فولاد زاگرس برای تولید این نوع میلگرد، از شمش فولادی تولید سایر کارخانه‌ها استفاده می‌کند. این شمش‌ها در بدو ورود توسط واحد کنترل کیفیت از نظر ظاهری و ترکیب شیمیایی، مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

استانداردهای محصولات صبا فولاد زاگرس

این مجتمع تاکنون موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ISO 9001:2008 در زمینه مدیریت کیفیت، ISO 14001:2004 در زمینه مدیریت محیط‌زیست و OHSAS 18001:2007 در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت گردیده است. هم‌چنین صبا فولاد زاگرس میلگردهای آج 400 و 500 خود را بر اساس استاندارد ملی ISIRI 3132 تولید می‌کند.

قیمت میلگرد زاگرس درب کارخانه

جهت استعلام قیمت میلگرد زاگرس می توانید به جدول زیر مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر نیز با کارشناسان ما در آسرون تماس حاصل فرمایید.

قیمت میلگرد 14 زاگرس

برای اطلاع از آخرین قیمت روز میلگرد زاگرس و یا قیمت میلگرد 14 زاگرس با کارشناسان آسرون تماس بگیرید.