کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هوشمند سازی ساختمان در مشهد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطور که هوشمند سازی ساختمان در بسیاری از شهر ها در حال انجام است این کار با بهترین کیفیت در مشهد نیز انجام می شود . امروزه در مشهد شرکت های زیادی در زمینه هوشمند سازی ساختمان ها و خانه ها در حال فعالیت هستند پس می توانید برای کسب اطلاعات در مورد هوشمند سازی ساختمان در مشهد مانند روش های هوشمند سازی ، هزینه هوشمند سازی و مزایا و معایب خانه های هوشمند را از طریق این شرکت ها به دست آورید.در این جا به توضیح مختصری درباره هزینه هوشمند سازی در مشهد خواهیم پرداخت.

هزینه هوشمند سازی
هزینه ی هوشمند سازی به عوامل مختلفی مانند قدمت خانه ، متراژ خانه و تجهیزاتی که قرار است در خانه نصب شوند بستگی دارد پس نمی توان یک هزینه مشخص برای هوشمند سازی گفت ولی در اینجا هزینه حدودی تعدادی از تجهیزات اورده شده است.

امنیت
در موضوع امنیت که شامل دوربین هایی در خارح از خانه می شود و همچنین سنسورهایی که به در های ورودی متصل هستند .برای بعضی از ساختمان ها امکان نصب دوربین در هر طبقه نیز وجود دارد که در لحظه اطلاعات را به تلفن همراه شخص ارسال می کند که مجموع تمام این تجهیزات هزینه ای معادل 160 میلیون خواهد داشت.

سینمای خانگی
سینمای خانگی برای هر شخص به صورت اختصاصی طراحی می شود که شامل اتاق ضد صدا به همراه پروژکتور 4k و سیتم صوتی 3D است که تمام این تجهیزات تجربه ای ویژه به همراه خواهد داشت ولی باید بدانید این سینما هزینه کمی ندارد و برای اجرای آن باید 900 میلیون پرداخت کنید.