کلیدستان

نسخه‌ی کامل: موارد استفاده از پرده آکاردئونی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
پرده آکاردئونی را می توان در هر فضایی استفاده کرد؛ ادارات، سالن های غذاخوری، فروشگاه ها، منازل قدیمی و جدید، حمام، آشپزخانه و... .

از این پرده ها حتی به عنوان پارتیشن هم می توان استفاده کرد. این پارتیشن های متحرک بسیار کاربردی بوده و توسط آنها می توان یک فضا را به دو فضای مجزا تبدیل کرد و هر وقت به آنها نیاز نباشد می توان آنها را برداشت. شاید از این نوع درب های آکاردئونی در مطب ها و آتلیه های عکاسی دیده باشید. جنس این نوع درب ها معمولاً چرمی است که دارای طرح های تزئینی زیبایی است.

از این پرده ها در منازل نیز به عنوان دیوار متحرک و پارتیشن استفاده می شود. مثلاً در اتاق کودک می توان با استفاده از این پارتیشن اتاق را به دو قسمت تقسیم کرد. پرده هایی که برای این منظور تهیه می شوند دو رو بوده و در هر دو طرف دارای طرح های زیبایی است و به هیچ عنوان سبب زشت شدن اتاق کوکانتان نمی شوند و به راحتی می توانید یک اتاق را به دو اتاق تبدیل کنید.

جنس این پارتیشن ها از چرم و پی وی سی نرم می باشد. قیمت مناسب این پارتیشن ها باعث شده است تا در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشند. یکی از مزیت هایی که این نوع پارتیشن ها دارند این است که توانایی طرح پذیری در این مدل دیده می شود. همچنین نصب آنها بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. مزیت دیگر این پرده ها دو رو بودن آنهاست که باعث می شود به راحتی فضاها را از هم جدا کرد.

ویژگی های پرده آکاردئونی:
قابل سفارش در طرح و ابعاد دلخواه
مناسب برای هر مکانی مانند رستوران، کتابخانه، اتاق خواب و …
قابل شستشو
رنگ ثابت