کلیدستان

نسخه‌ی کامل: انواع پوستر دیواری و تنوع آن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
پوستر دیواری همانطور که از نامش پیداست نوعی کاغذ با ضخامت بالا و طرح و تصویر دلخواه است که در ابعاد بزرگ‌تر از پوسترهای معمولی طراحی و تولید می‌شوند. این دیوار پوش‌های دوست داشتنی جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ دیواری و یا دیگر دیوار پوش‌های پر هزینه محسوب می‌گردد.قیمت پوستر دیواری از لحاظ طرح و نوع کاربرد به انواع مختلف تقسیم شده که هر یک مناسب مکانی خاص می‌باشد. به عنوان مثال پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و...
 
[عکس: image_3581790d2ada771c93265d4b6b6dc8180ccc461d.png]
 
طرح‌های روی این دیوار پوش‌ها بر خلاف کاغذ دیواری توسط خود مشتری سفارش داده شده و سپس چاپ می‌گردد و یا اینکه از طرح‌های آماده موجود در بازار استفاده می‌شود ولی این تصاویر همانند کاغذ دیواری حالت تکرار شونده ندارد بلکه در هر قسمت از پوستر دیواری بخشی از تصویر به شکلی مجزا چاپ شده‌اند که با قرار دادن تکه‌های مختلف کنار هم همانند پازل یک تصویر بزرگ و زیبا به وجود می‌آید. پوستر دیوار در ابعاد کوچک به شکل پازل و تکه‌های دو تایی یا چند تایی در بازار موجود می‌باشند که به صورت رول یا ورقه به فروش می‌رسد.
قیمت کاغذ دیواری بسته به نوع چاپ و تصویر و ابعاد متغیر بوده و در بیشتر فروشگاه‌های معتبر و بزرگی که در راستای فروش ابزارآلات دکوراسیون فعالیت دارند موجود می‌باشد. یکی از بهترین مراکزی که می‌توانید پوستر دیواری‌های متنوع، زیبا و با کیفیت را به راحتی و به شکل آنلاین یا حضوری تهیه کنید شرکت گامان تزئین جاوید می‌باشد. این شرکت همواره تلاش می‌کند تا با حذف واسطه‌ها و کاهش برخی هزینه‌ها انواع پوستر دیواری را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از بازار، به مصرف کنندگان ارائه دهد تا همه اقشار جامعه بتوانند خریدی آسان و شیرین را تجربه کنند و از نصب پوستر دیواری در محیط منزل یا محل کار خود لذت ببرند. در ادامه شما را با برخی از انواع کاغذ دیواری و مزایای آنها آشنا خواهیم ساخت. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.
پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری از تصاویر طبیعی سه بعدی که بسیار شبیه یک تصویر جان‌دار و متحرک است ساخته می‌شوند. این تصاویر در فاصله سه متری حالت برجسته و طبیعی و متمایز از سطح جلوه می‌کند که منجر به جذاب‌تر شدن و دوست داشتنی شدن محیط خانه یا محل کارتان می‌شود. شما با پوشش پوستر دیواری سه بعدی به راحتی می‌توانید طبیعت زیبا و تصاویر دلخواه خود را به شکلی واقعی در منزل یا محل کار خود تصور کنید. این تصاویر منحصر به فرد هیچ گونه شباهتی با عکس و یا کاغذ دیواری ندارد. از این نوع پوستر دیواری می‌توانید در هر نقطه از منزل و محل کار خود استفاده کنید و از زیبایی آن بهرمند شوید اما طراحان داخلی اصولا از آن در سالن‌های پذیرایی و یا نشیمن و دیواری که بیشتر در معرض دید است استفاده می‌کنند تا آرامش فضا را حفظ نمایند و دکوراسیون شیک‌تر و مدرن‌تری را ارائه دهند.
پوستر دیواری مخصوص اتاق کودک
یکی از جذاب‌ترین، هیجان انگیزترین و در عین حال حساس‌ترین قسمت دکوراسیون خانه، طراحی اتاق کودک است. زیرا علاوه بر اینکه باید از تصاویر و رنگ‌های مختص اتاق کودک استفاده شود. این نکته را هم باید در نظر داشت که تصاویری را بکار گیرید که بر خلق و خو و در روحیه کودکان دلبندتان تاثیرگذار باشد. پوستر دیواری این امکان را به والدین می‌دهد که هر نوع تصویر کودکانه و شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودکان و یا حتی تصویر خود کودک را جهت چاپ به فروشگاه مورد نظر خود سفارش دهند و پس از خرید و نصب آن علاوه بر خوشحال کردن کودکان، رویا پردازی‌های سالم و خلاقیت آنها را نیز تقویت نمایند.
استفاده از پوستر دیواری با رنگ‌های روشن و لطیف محیط اتاق کودک را آرامش بخش و شاد می‌سازد. غالبا پوستر دیواری به سبک حیوانات نسبت به انواع پوستر دیواری اتاق کودک بیشترین تقاضا را جهت خرید کاغذ دیواری به خود اختصاص داده است. بسته به نوع ابعاد بکار رفته، جنس و نوع طرح، قیمت پوستر دیواری اتاق کودک نیز متغیر می‌باشد. اما بخاطر تنوع بالا، تمامی افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارند می‌توانند این دیوار پوش‌ها را برای دکوراسیون اتاق کودک خود تهیه نمایند.
پوستر سه بعدی سقف
یکی از رویایی‌ترین و جذاب‌ترین نوع پوستر دیواری، پوستر دیواری سه بعدی سقف است که بنا بر سلیقه خود و اطرافیانتان می‌توانید آسمانی پرستاره و یا آسمان آبی و آفتابی و یا حتی آسمانی ابری را وارد ساختمان خود کنید و همیشه در بالای سر خود آسمان دلخواه خود را تجسم نمایید و از وجود آن لذت ببرید. پوستر دیواری سه بعدی سقف و کف از جدیدترین و به روزترین پوستر دیواری‌های موجود در بازار است که از طرح‌های مدرن و نوین پیروی کرده و فضای خانه را به محیطی لوکس و لاکچری تبدیل می‌نماید.
 
[عکس: image_a068ca4c4faeaf7ff1aa2c80086bc78af6a1ac69.png]
 
پوستر دیواری تصویری سفارشی
تفاوت پوستر دیواری تصویری سفارشی با پوستر دیواری‌های آماده در بازار علاوه بر سفارشی بودن تصویر دلخواه سایز و ابعاد آن است. در این نوع از پوستر دیواری‌ها فروشنده پوستر دیواری، پس از دریافت سفارش، ابعاد دیوار مورد نظر را بدون محدودیت اندازه‌گیری می‌نماید و سپس آن را به صورت تکه‌های پازل مانند و یا رول چاپ کرده و در اختیار سفارش دهنده قرار می‌دهند. اندازه این پوستر دیواری‌ها می‌تواند خیلی بزرگ و یا حتی خیلی کوچک باشد و محدودیتی در چاپ آن وجود ندارد.
پوسترهای دیواری از لحاظ کیفیت، جنس و صخامت نسبت به کاغذ دیواری در درجه بسیار بالاتری قرار دارند. جنس پوستر دیواری علاوه بر نازک بودن از مقاومت بالایی نسبت به کاغذ دیواری برخوردار بوده و غالبا از جنس پاستل، چرم، فیبرو و کتان تهیه می‌گردند. نوعی کاغذ دیواری پوستری سه بعدی نیز وجود دارد که از لایه‌های وینیل، نانو، پارچه‌ای، الیاف طبیعی و... ساخته می‌شوند که هم خصوصیات کاغذ دیواری را دارند و هم ویژگی‌های پوستر دیواری را دارا هستند.
خرید پوستر دیواری
برای خرید پوستر دیواری نیز همانند کاغذ دیواری باید نکاتی همچون جنس، رنگ، کیفیت، نوع طرح و یا تصویر، اندازه و ابعاد دیوار مورد نظر، مشخص نمودن نوع هدف و سبک دکوراسیون، رنگ سایر عناصر دکوراسیون و منطبق کردن پوستر دیواری با این عناصر و... را در نظر گرفت. قیمت انواع کاغذ دیواری نیز بسته به نوع جنس، برند، کیفیت، متراژ، نوع تصویر و... متفاوت است.
 
[عکس: image_1c7005f106b8a0b1e1e6d9540f720510dbcdb7d1.png]
 
برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر در مورد خرید پوستر دیواری می‌توانید به منبع مراجعه کنید.