کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید دلار پرفکت مانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

برای خرید دلار پرفکت مانی می توانید در هر ساعت از شبانه روز به صرافی آنلاین اول مانی مراجعه کنید. خرید ارز پرفکت مانی در وب سایت ما به صورت اتوماتیک انجام شده و بعد از ثبت سفارش، می توانید کد ووچر را در بخش ووچر ها در حساب کاربری خود دریافت کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که برای خرید پرفکت مانی از صرافی اول مانی حتما باید از قبل مراحل احراز هویت را به صورت کامل انجام داده باشید و قبل از ثبت سفارش مدارک هویتی خود را برای ما ارسال کرده باشید.
پرفکت مانی خریدار شده به صورت یک کد برای شما صادر می شود و حتی اگر حساب پرفکت مانی نداشته باشید می توانید به راحتی این کد را در هر سایتی که قصد خرید یا قصد افزایش موجودی دارید استفاده کنید.
البته اگر شما حساب کاربری نیز داشته باشید می توانید با استفاده از این کد حسابتان را شارژ کنید و برای هر کاری که می خواهید از آن استفاده کنید.

فروش دلار پرفکت مانی

حساب پرفکت مانی شما ممکن است محلی برای ذخیره و نگهداری درآمدهای دلاری شما باشد و ممکن است از شخص یا وب سایتی به دلیل درامدی که داشته اید، ووچر پرفکت مانی دریافت کنید. اگر شما می خواهید این درامد دلاری را به ریال تبدیل کنید، خدمات خرید و فروش دلار پرفکت مانی در اول مانی در خدمت شماست. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید موجودی حساب تان را به ریال تبدیل کنید.