کلیدستان

نسخه‌ی کامل: راهنمای خرید کاغذ کاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کاغذ کاهی یا کاغذ روزنامه یک کاغذ ارزان قیمت است که از تفاله چوب ساخته می‌شود و در انواع مختلفی مانند کاغذ کاهی ضخیم و کاغذ کاهی رنگی به بازار عرضه می‌شود. برای آشنایی با راهنمای خرید کاغذ کاهی مطالب زیر را بخوانید.

ویژگی‌های کاغذ کاهی چیست؟
این کاغذ از مقاومت کمتری در برابر نور برخوردار است و نسبت به سایر انواع کاغذ ارزان‌تر است. کاغذ کاهی به دلیل سطح نازکی که دارد چاپ بر روی آن به خوبی صورت می‌گیرد، اغلب انتشاراتی‌ها به دلیل اینکه قدرت جذب بالایی دارد از آن برای چاپ استفاده می‌کنند.

بهترین برند تولید کننده کاغذ کاهی کدام است؟
کارخانه چوب مازندران یکی از بهترین برندهای تولید کننده این نوع کاغذ در داخل کشور است اما به دلیل اینکه چوب مورد استفاده از جنگل‌های کشور تامین می‌شود و نیز به دلیل استهلاک و قدیمی شدن دستگاه‌های تولید کننده امروزه بیشتر از طریق واردات کاغذ کاهی کشور تامین می‌شود و کشورهایی مانند روسیه، نروژ و کره از بهترین نوع برندهای خارجی است.

بهترین مرکز خرید کاغذ کاهی کجاست؟
امروزه فروشگاه‌های زیادی عرضه کننده کاغذ کاهی هستند و این کاغذ را به صورت کاغذ کاهی کیلویی و ... ارائه می‌کنند. مجموعه پارسا پخش با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه فروش انواع کاغذ کاهی در بازار بزرگ تهران قرار گرفته است و با قیمتی معقول این محصول را در اخنیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد.