کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تحقیق خوب چه ویژگی هایی برای ارائه به راهنمایی باید داشته باشد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تحقیق خوب چه ویژگی هایی برای ارائه به راهنمایی باید داشته باشد مثلا به این متن توجه کنید:با افزایش نگرانی در مورد اثرگذاری صنعت نساجی بر محیط زیست ، هر چه بیشتر محققان ویرتیو ، تولیدکنندگان و تولیدکنندگان نساجی به دنبال الیاف قابل تجزیه و زیست پایدار به عنوان روشی موثر در کاهش تأثیر منسوجات بر محیط زیست هستند. تأکید در الیاف زیست تخریب پذیر و پایدار بر روی منسوجاتی است که با تجزیه بیولوژیکی خود مفید بوده و از منابع پایدار تأمین می شوند.

الیاف زیست تخریب پذیر و پایدار با بحث در مورد فرآیندهای میکروبی در تخریب فیبر باز می شود. سپس به بحث در مورد انواع عمده الیاف ، از جمله الیاف بستر ، آلژینات ها ، سلولز و الیاف خاص قابل تجزیه ، مانند لیوسل ، پلی (اسید لاکتیک) و پلی (هیدروکسی آلکانوات) می پردازد. توسعه ابریشم مصنوعی همراه با کامپوزیت های فیبر طبیعی ، منسوجات غیر بافته شده و ژئوتکستایل قابل تجزیه است. در فصل آخر تاریخچه و آینده فیبرهای پروتئین لوبیای سویا بررسی می شود.

الیاف زیست تخریب پذیر و پایدار یک مونوگرافی جامع است که مرجع اساسی برای هر کسی که علاقه مند به منطقه و مسائل زیست محیطی مربوط به منسوجات از جمله دانشمندان و دانشجویان الیاف و نساجی ، تکنسین های نساجی ، تولید کنندگان و متخصصان پزشکی قانونی در صنعت و دانشگاه است.
  • کتاب جدید ضروری در مورد این موضوع داغ
  • درباره انواع عمده فیبر ، شامل الیاف باست بحث می کند
  • به الیاف زیست تخریب پذیر و پایدار به عنوان یک روش موثر در کاهش آسیب منسوجات دفع شده به محیط زیست نگاه می کند
  • ویرایش دوم این کتاب ارزشمند تبدیل روغنهای گیاهی ، چربیهای حیوانی و روغنهای استفاده شده به سوخت بیودیزل را شامل می شود. کتاب راهنمای بیودیزل راه حلهایی را برای موضوعات مرتبط با مواد خوراکی بیودیزل ، مسائل تولید ، کنترل کیفیت ، ویسکوزیته ، پایداری ، کاربردها ، انتشارها و سایر تأثیرات زیست محیطی و همچنین وضعیت صنعت بیودیزل در سراسر جهان ارائه می دهد.
    • شامل تحقيقات عمده و ساير تحولات دنياي بيوديزل در قالبي جامع و عملي است
    • شامل مواد و جداول مرجع در مورد استاندارد های بیودیزل ، تبدیل واحد و جزئیات فنی در چهار پیوست است
    • جزئیات سایر کاربردهای بیودیزل و سایر سوختهای دیزلی جایگزین از روغنها و چربیها را ارائه می دهد
  • ارائه دهنده باید باتوجه به بررسی همه جانبه و تحلیل نسبت به دیگر محتواها اقدام به انتشار ان کند