کلیدستان

نسخه‌ی کامل: انواع فیکساتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ستاره زیبایی اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی درسال 1384 تاسیس گردید. در وهله اول اقدام به تولید ملزومات آرایشی و زیبایی و توزیع گسترده به صورت مستقیم به مصرف کنندگان نمود و پس از آن با توجه به نیاز بازار سالن های زیبایی و آرایشگاهی سبد کالایی محصولات خود را گسترده نموده و به برترین برندهای محصولات خرید لوازم آرایشی و زیبایی دستیابی نمود.

این مجموعه با ارتقاء سطح کیفیت خدمات خود و با شعار کیفیت زیبایی همراه با سلامتی و با به کارگرفتن به روزترین تجهیزات و نیروهای مجرب در راستای احترام به مصرف کنندگان و در همه حال با کیفیت ترین محصولات خود را با قیمت مناسب به بازار هدف ارائه نموده است و همواره به حقوق مصرف کنندگان احترام گذاشته است.


مفتخریم با وجود رقابت تنگاتنگ و ناسالم بازار هیچگاه از مسئولیت خود جانمانده و اجناس خود را همانند سال های گذشته با همان کمیت و کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده ایم. همانطور که کیفیت در خدمات و محصول باعث برتری می باشد بعد از گذشته بیش از یک دهه با همکاری برترین های آرایشی و زیبایی میتوانیم ادعا کنیم با حسن نیت و با عرضه قیمت های مناسب وخدمات نه تنها اولین هستیم بلکه بهترینیم
فیکساتور یک محصول تکمیل‌کننده است. در واقع بدون فیکساتور یک آرایش کامل دارید ولی برای مدت کوتاهی، آرایشتان زیبا و یکدست باقی می‌ماند.

اگر قصد دارید در مهمانی‌های طولانی‌مدت و مهم شرکت کنید و جذابیت بیشتر آرایش شب را تجربه کنید بهتر است که از فیکساتور استفاده کنید. اگر دوام آرایش، برایتان مهم نیست یا فرصت دارید که آرایش خود را تجدید کنید، نیازی به استفاده از فیکساتور نیست.

انواع فیکساتور

فیکساتورها معمولا به شکل اسپری و پودر هستند. البته فیکساتورهای اسپری، رایج تر اند و استفاده از آنها به خصوص برای مبتدی‌ها، سریع‌تر و راحت تر است.

نحوه استفاده از اسپری فیکساتور

اسپری فیکساتور اخرین محصولی است که بعد از آرایش کردن، باید استفاده کنید. بعد از اینکه آرایشتان کامل شد، قوطی اسپری را تکان دهید. آن را در فاصله ۲۰ تا ۲۵ سانتیمتری از صورت خود نگه دارید. چشمان خود را ببندید. فیکساتور را در جهت حرکت نوشتن حرف  X و T روی صورت اسپری کنید.
.