کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بهترین نرم افزار ها برای ساخت شماره مجازی رایگان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بهترین نرم افزار ها برای ساخت شماره مجازی رایگان


در ابتدا بدانیم که شماره مجازی چیست؟
شماره مجازی (به انگلیسی: Virtual Number)، شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته ولی می‌تواند بسیاری از کاربردهایی که شماره واقعی دارد را دارا باشد. 
به این ترتیب بدون اینکه نیاز داشته باشید تا سیم‌کارت یک اپراتور را تهیه نمایید، می‌توانید به سادگی و با فعال کردن یک اکانت در برنامه‌ها و وبسایت‌های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره مجازی مورد نظر خود را فعال نمایید.
معمولاً شرکت‌ها و برنامه‌های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره‌های خود را از دو کشور کانادا و آمریکا ارائه می‌دهند و به این ترتیب می‌توان بدون داشتن سیم‌کارت آمریکا یا کانادا، یک شماره تلفن همراه آنجا را در اختیار داشت.
‏اما برای داشتن شماره تلفن ثابت در حالت عادی باید مکانی فیزیکی داشت، حال آن که برای کسب و کارهای کوچک تهیه و اجاره دفتر کار هزینه ای بسیار بالا و غیرضروری است.

 اینجاست که فنآوری تلفن مجازی یا ابری به کمک می آید. تلفن مجازی به این دلیل که بر بستر اینترنت است، نیازی به یک مکان فیزیکی ندارد. یعنی شما می توانید با خریداری یکی از بسته های ارتباطی «دفتر شما»، از عرضه کنندگان پیشتاز خدمات ارتباطی، صاحب شماره تلفن ثابت شوید، بدون این که مجبور باشید برای استفاده از آن در مکان خاصی حضور داشته باشید.

نرم افزار WhatsDirect

[عکس: wkW6TuFKEBmFm5k9jw7ET3AXDf9pibeItCad-edY...Zk=s480-rw]

WhatsDirect بهترین ابزار برای WhatsApp برای ارسال پیام به هر شماره ای است که در مخاطبین شما ذخیره نشده است.
چگونه کار می کند؟
1. شماره ای را که می خواهید به آن پیام ارسال کنید وارد کنید.
2. پیام متنی خود را تایپ کنید و روی دکمه ارسال ضربه بزنید.
3. این شما را به برنامه رسمی WhatsApp می رساند سپس یک پنجره چت در WhatsApp با شماره مشخص ایجاد می شود.






نرم افزار WePhone

[عکس: 2JgRBJXXdx1bWMnZnNxGW9uNKcugZocJ4WsRirFq...9k=s480-rw]
‏‏بهترین برنامه تماس تلفنی در بازار اندروید پیش روی شماست!
‏ این برنامه تماس تلفنی رایگان و ارزان با بیش از 200 کشور در سراسر دنیا را فراهم می‌کند.
‏ قابلیت‌های برنامه:
‏ - نمایشگر شناسه تماس‌گیرنده
‏ - با هزینه بسیار اندک با هر کجای دنیا تماس تلفنی برقرار کنید.
- شماره تلفن‌های دوم مجازی ایالات متحده آمریکا و کانادا را دریافت کنید.
‏ - کد تایید پیام کوتاه را روی هر شماره تلفن به صورت رایگان دریافت کنید.
‏ - یک شماره ثانویه به تلفن و تبلت خود اضافه کنید.
‏ - پاسخگویی به تماس‌ها با شماره دوم
‏ - کیفیت صدای عالی با نرخ وُیپ اندک برای تماس های جهانی و ایالات متحده
‏ - تماس وُیپ ارزان جهانی
‏ - دریافت اعتبار رایگان با بازکردن روزانه برنامه
‏ - با مشاهده فیلم‌های تبلیغاتی اعتبار جایزه دریافت کنید.
‏ - امکان پرداخت با کیف پول گوگل
‏ - نسخه قابل اعتماد برنامه واتس‌کال
‏ از ارسال پیام کوتاه و تماس بین‌المللی ارزان با محبوب‌ترین برنامه لذت ببرید. یک سیم کارت مجازی رایگان از کشورهای ایالات متحده و کانادا دریافت کنید و از طریق پیام کوتاه ، تماس و ارسال پیام تصویری رایگان با دیگران ارتباط برقرار کنید. با نصب این برنامه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. آیا می‌خواهید محتوای تماس‌های مهم خود را ضبط کنید؟ این برنامه گزینه ضبط تماس تلفنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک بسته کامل با امکانات فراوان!
‏ تماس بین‌المللی ارزان
‏ با انجام تماس‌های بین‌المللی ارزان قیمت در هزینه‌های خود پس انداز کنید! شما می‌توانید اعتبارات مکالمه بین‌المللی را با قیمت بسیار پایین برای مناطق مختلف جهان خریداری کنید. کیف پول وی‌فون خود را شارژ کنید و اعتبارات خود را برای مدت زمانی که می‌خواهید بدون محدودیت زمانی یا هزینه اضافی استفاده کنید.
‏ شماره تلفن دوم خود را دریافت کنید
‏ تمام موانع ارتباط بین‌المللی را با این برنامه از سر راه بردارید. برای دریافت شماره تلفن دوم مجازی از مناطق ایالات متحده آمریکا و کانادا از این برنامه استفاده کنید. به منظور ارسال پیام کوتاه ، پیام کوتاه تصویری و تماس بین‌المللی با دوستان ، خانواده و همکاران در بیش از 200 کشور دنیا از سیم کارت مجازی یا شماره تلفن دوم خود استفاده کنید. برای گسترش ارتباطات خود ، از هر جای دنیا پیامک و تماس داشته باشید.
‏ ضبط کردن تماس‌ها
‏ با این قابلیت اطلاعات مهم رد و بدل شده در تماس‌ها را از دست نداده و مشکل یادداشت‌برداری و حفظ کردن اطلاعات حین تماس تلفنی را به دست فراموشی بسپازید. ویژگی ضبط تماس تلفنی کاملا ایمن است. ضبط مکالمه با کیفیت عالی و بدون وقفه با امکان اجرای آنها در آینده رضایت کاربران را جلب می‌کند.
‏ ارسال پیامک و تماس با همه
‏ ایده‌آل‌ترین تجربه ارسال پیام کوتاه و تماس رایگان را با این برنامه به دست آورید. با استفاده از وی فون به هرکسی پیام دهید و با او تماس بگیرید.
‏ با ارسال پیام کوتاه با دوستان و همکاران بین‌المللی خود در ارتباط باشید و به طور رایگان با کاربران وی‌فون تماس بگیرید.
‏ کاربری برنامه بسیار آسان بوده و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد. پس از نصب برنامه اعتبار آزمایشی دریافت می‌کنید. این برنامه به منظور کار با سرعت بسیار اندک اینترنت نیز بهینه شده است.



نرم افزار textPlus

[عکس: TsoAC0y8wLyWiX19Jh3Q-Fs2EJDHCAxFhGwEsIxj...2O=s480-rw]


نرم افزار TextPlus Gold Free Text+Calls بهترین برنامه ساخت شماره مجازی رایگان میباشد. با استفاده از برنامه تکست پلاس امکان ارتباط با دوستان خود در آمریکا و کانادا را به صورت رایگان دارید.

با استفاده از این برنامه می توانید با شماره شهرهای معرفی شده در برنامه به صورت رایگان پیامک ارسال کنید.

همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا کاربران دیگری که TextPlus را دارند به صورت رایگان در ارتباط باشید.

بی شک اپلیکیشن تکست پلاس بهترین اپلیکیشن برای ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا می باشد.

در این مقاله ما به آموزش تصویری ساخت شماره مجازی با نرم افزار تکست پلاس پرداختیم.

TextPlus (دانلود برنامه TextPlus)

مهم ترین امکانات نرم افزار TextPlus (تکست پلاس):

برنامه رایگان ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا با کمترین خطای بن بودن شماره ها
قابلیت ساخت اکانت مجازی برای تلگرام، واتس آپ و دیگر پیام رسان ها
امکان ساخت اکانت مجازی در سایت هایی مثل فیسبوک و پینترست و …
قابلیت ارسال اس ام اس به صورت رایگان به هر شماره کانادا و آمریکا
قابلیت برقراری تماس های ارزان قیمت خانگی و بین المللی
امکان ارسال پیامک و برقراری تماس صوتی رایگان با بیش از ۷۰ میلیون کاربر TextPlus در سراسر جهان





نرم افزار SmartLine

[عکس: d3haYA6J_n59SorhCTHOG-WLJm1pKsItIh7S2siC...oA=s480-rw]

نرم افزار شماره مجازی SmartLine

شماره تلفن دوم را فقط برای مکالمات و پیامک های کاری خود دریافت کنید.

وقتی کسی با شماره تلفن دوم شما تماس می گیرد ، با تلفن شما زنگ می خورد و به شما نشان می دهد که این یک تماس تجاری است بنابراین می دانید چگونه پاسخ دهید. هنگامی که از طریق SmartLine تماس می گیرید یا پیامک می کنید ، مشتریان شما می بینند که این شماره از شماره تلفن کسب و کار جدید شماست تا شماره شخصی شما خصوصی بماند.

SmartLine را به مدت 7 روز و بدون قرارداد طولانی مدت یا تجهیزات اضافی مورد نیاز ، امتحان کنید. پس از دوره آزمایشی رایگان ، برای یک شماره محلی 9.99 دلار در ماه یا برای یک شماره رایگان 19.99 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد.

در کمتر از 5 دقیقه با شماره تلفن مشاغل خود راه اندازی کنید.

در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی شده و SmartLine را به مدت 7 روز رایگان امتحان کنید!

ویژگی های بیشتر

کیفیت حرفه ای تماس ها از اتصال تلفن همراه شما استفاده می کنند - نه VOIP - برای شفافیت و قابلیت اطمینان تماس شما برای صداپیشگی حرفه ای لازم است.

فیلتر تماس با هرزنامه. با اطمینان پاسخگوی تماس ها باشید زیرا تماس های ناخواسته مشکوک مستقیماً به پست صوتی ارسال می شوند.

پست صوتی سفارشی ارسال پیام صوتی سفارشی را به تماس گیرندگان برای ارسال پیام ارسال کنید.

پست صوتی به متن پست صوتی کسب و کار خود را به صورت خودکار به متن تبدیل کنید تا در وقت شما صرفه جویی کند.

ساعت کاری تنظیم کنید. زمانی را که برای تماسهای تجاری در دسترس هستید انتخاب کنید و تماس گیرندگان را پس از ساعتها به پست صوتی ارسال کنید.

منظم بمانید سابقه مکالمه ، مکالمه ، تصاویر و پست صوتی خود را که توسط مخاطب تنظیم شده مشاهده کنید.

مطلع باشید هر زمان تماس ، پیام صوتی صوتی یا پیامک را از دست دادید ، سریعاً مطلع شوید و پیگیری کنید.

شماره گذاری شماره تلفن موجود را برای استفاده با SmartLine منتقل کنید.

مقررات

در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است. به اشتراک SmartLine نیاز دارد. برنامه را نصب کنید تا شماره تلفن دوم خود را انتخاب کنید و 7 روز استفاده آزمایشی رایگان خود را درخواست کنید (برای هر مشترک یکی محدود کنید). پس از استفاده آزمایشی رایگان ، SmartLine به طور خودکار از طریق Google Play تمدید می شود ، مگر اینکه 24 ساعت قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان یا قبل از پایان دوره صورتحساب فعلی ، آن را لغو کنید. از طریق تنظیمات اشتراک Google Play خود به راحتی شماره تلفن SmartLine 2 خود را در هر زمان مدیریت و لغو کنید. اگر SmartLine را از طریق Google Play خریداری نکرده اید ، می توانید اشتراک خود را از طریق وب سایت GoDaddy مدیریت کنید.







نرم افزار Fanytel

[عکس: DYGhMWQF5T_1zrSAubxpEMiq-HbYnFwS_YSSM0J4...gM=s480-rw]


Fanytel يك برنامه تلفن همراه VoIP است كه كيفيت صداي عالي و نرخ تماس بين المللي فوق العاده ارزان را ارائه مي دهد!
ما كمترين نرخ را براي تماس ارائه مي دهيم: اتيوپي ، مصر ، سودان ، سوريه ، لبنان ، عراق ، عربستان سعودي ، يمن ، امارات ، امارات ، اردن ، ايران ، فيليپين ، هند ، بنگلادش ، پاكستان ، نيجريه ، نپال ، سريلانكا و ...
امكانات:Quality با كيفيت بالا! نرخ ارزان!✓ شماره خصوصي ، پيام كوتاه خصوصيPhone شماره تلفن هاي مجازي (ايالات متحده آمريكا ، كانادا ..)B موجودي شما هرگز منقضي نمي شود✓ تماس هاي امن با رمزگذاري✓ تماس هاي خود را ضبط كنيد ، ذخيره كنيد ، به اشتراك بگذاريد ...✓ ارسال شارژ موبايل اعتباري به سراسر جهان
چرا فنيل؟صد اپليكيشن مكالمه اينترنتي رايگان مانند WhatsApp ، Viber ، Imo را فراهم مي كند ...
 اما همه اين برنامه ها به اينترنت و برنامه براي همه طرفها احتياج دارند در غير اين صورت كار نمي كند!
در حالي كه Fanytel تماس هاي بين المللي ارزان و بدون نياز به اينترنت يا برنامه Fanytel را براي طرف پذيرنده به شما ارائه مي دهد.بنابراين تماس از طريق برنامه Fanytel به تلفن به سراسر دنيا به تلفن هاي ثابت يا تلفن هاي همراه با ارزانترين نرخ مكالمه انجام مي شود.
آسان براي استفاده1. با شماره تلفن خود ثبت نام كنيد2. اعتبارات را به حساب خود اضافه كنيد3. تماس هاي بين المللي ارزان در سراسر جهان برقرار كنيد
تماس هاي بين المللي ارزانقطعاً يكي از ارزان ترين برنامه هاي تماس بين المللي است كه تاكنون استفاده خواهيد كرد! نرخ هاي ما را در fanytel بررسي كنيدما با بسته هاي تماس منحصر به فرد خود به فيليپين ، هند ، بنگلادش ، بهترين معامله را از شما تضمين مي كنيم ... بدون هزينه اتصال يا هزينه پنهان!
شماره تلفن بين الملليما شماره هايي را در ايالات متحده آمريكا ، كانادا ارائه مي دهيم ... دريافت شماره مجازي مانند گرفتن يك سيم كارت واقعي است ، بنابراين مي توان به موارد زير استفاده كرد:✓ تماس بگيريد و تماس بگيريدwhile هنگام تماس شماره خود را نشان دهيد يا پنهان كنيدapps برنامه هاي رسانه هاي اجتماعي را فعال كنيد (WhatsApp ، IMO ...)
ناشناسآيا مي خواهيد با كسي تماس بگيريد ، اما آيا نمي خواهيد اين شخص شماره تلفن شخصي شما را داشته باشد؟ يا مي خواهيد متن را به عنوان فرستنده خصوصي ارسال كنيد؟ مشكلي نيست ، همه اين گزينه ها در دسترس هستند. Fanytel به شما امكان مي دهد هنگام تماس يا پيام كوتاه شماره خود را پنهان كنيد و در انتهاي ديگر با عنوان "شماره خصوصي" يا "مسدود شده" نشان داده مي شود.