کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید و فروش ویولن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خرید و فروش ویولن

بی شک بعد از انتخاب یک معلم مناسب برای یادگیری ساز، بزرگترین دغدغه انتخاب یک ساز مناسب خواهد بود.
باید دانست که انتخاب ساز، انتهای ماجرا نیست، بلکه ابتدای ماجراست. خرید یک ساز، نیازمند انتخابی دقیق و مناسب است.
اگر انتظار دارید که در آینده یک نوازنده خوب باشید، باید حرفه ای بیندیشید و همچنین حرفه ای رفتار کنید. آموختن ویولن سخت نیست، اما تلاش بسیاری می طلبد. برای تلاش در این زمینه باید حس امیدواری به هنرجو تزریق شود. یکی از عوامل مهمی که در این زمینه کمک بسیاری خواهد کرد، داشتن یک ساز خوب است. سازی که صدای آن باعث هراسیدن هنرجو نشود و ذوقی را به او منتقل کند که وی بتواند فعل خواستن را بهتر صرف کند.
ما به شما در این راه کمک میکنیم.....
1-به نوع چوب ویولن توجه کنید:
بهترین نوع چوب برای ساخت ویولن چوب افرا و آبنوس است.
توصیه میشود چوب های دیگر را خریداری نکنید.
2-نبود ترک در بدنه:
ویولن از چوب ساخته شده است و محیط بر چوب تاثیر میگذارد .به همین دلیل هنگام خرید ویولن باید به ویولن دقت شود که در بدنه آن ترک وجود نداشته باشد.
3-به بدنه های کناری ویولن دقت کنید:
لبه های کناری ویولن از بالا و پایین بیرون نزده باشد .دلیل این مساله این است که چوب به خوبی تراشیده نشده است
4-دقت کنید که دسته ساز صاف باشد:
برای این کار ابتدا مطمئن شوید که خرک دقیقا بین دو دریچه خروج صدا که به شکل f هستند قرار گرفته است.سپس از قسمت خرک به سمت دسته ساز نگاه کنید .خرک و قسمت سیاه رنگی که انگشتان نوازنده برروی آن قرار دارند باید دقیقا روبروی هم باشند.
5-به ارتفاق سیم ها توجه کنید:
ارتفاع سیم ها نسبت به صفحه انگشت گذاری باید تنظیم شود و از حد مجاز خود  بالاتر و یا پایین تر نباشد
6-به گوشی های ساز دقت کنید:
گوشی ها باید در جای خود به راحتی بچرخند و گیر نداشته باشند.


ویولن tf 142
ویولن tf 142 یکی از مدل های محبوب این برند است که از سطح مبتدی تا متوسط می توانند از این ویولن استفاده نمایند. جنس صفحه جلویی ویولن tf 142 چوب صنوبر و جنس صفحه پشت، گوشه ها و دسته، چوب افرا می باشد که زیبایی ظاهری خاصی به آن بخشیده است. همچنین ویولن tf 142 از مقاومت بالایی نیز برخوردار است و سیستم صدای آن از نوع آکوستیک می باشد.
 
ویولن tf 148 از نظر مشخصات ظاهری همانند ویولن tf 142 می باشد با این تفاوت که مناسب شروع آموزش ویولن بوده و فقط برای نوآموزان ویولن در هر سن و سالی طراحی شده است. بنابراین ویولن tf 148 برای سطوح متوسط و نیمه حرفه ای در آموزش ویولن قابل استفاده نیست.
 
ویولن tf 00800
ویولن tf 00800 نیز یکی دیگر از مدل های پر طرفدار برند ویولن tf می باشد که مخصوص سطح مبتدی یادگیری ویولن می باشد. مشخصات ظاهری ویولن tf 00800 مانند مدل های قبل بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
 
ویولن tf student
ویولن tf student همانطور که از نامش پیداشت به ویولن دانش آموزی معروف است اما برای افراد بزرگسال نیز مناسب می باشد. مشخصات ظاهری ویولن tf student مانند دیگر مدل ها بوده و ممکن است تفاوت آن با دیگر مدل های ویولن tf در جنس چانه گاه یا کناره های ویولن باشد.
 


خرید ویولن amati
بسیاری از افراد مبتدی تا سطح متوسط برای یادگیری ویولن، ویولن amati را انتخاب می کنند. چرا که این ویولن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و همچنین دوام، استحکام و زیبایی ظاهری آن نیز از عواملی است که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. برای خرید ویولن amati با ما در تماس باشید.
 
ویولن amati یکی از معروف ترین برند ها در فروش ویولن است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. استفاده از چوب های مرغوب در ساخت ویولن amati از جمله عوامل پر فروش بودن این ساز می باشد. در ساخت گوشی ها و چانه گاه این ویولن نیز از چوب آبنوس استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش ویولن amati با ما در ارتباط باشید.
 
فروش ویولن آماتی 220
ویولن آماتی 220 یکی از مدل های پر فروش در ویولن amati می باشد که هم مناسب افراد مبتدی و هم متوسط است. سایز ویولن amati نیز معمولا 4/4 بوده که برای نوجوانان تا بزرگسالان قابل استفاده است. برای دریافت مشاوره رایگان فروش ویولن آماتی 220 با ما تماس بگیرید.
 
قیمت ویولن amati
ممکن است ویولن amati به دلیل کیفیت بسیار بالایی که نسبت به ویولن های هم رده ی خود دارد از قیمت بالاتری برخوردار باشد. برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با قیمت ویولن amati و همچنین دریافت مشاوره خرید و فروش ویولن با شماره 09054669814 در تماس باشید.