کلیدستان

نسخه‌ی کامل: برش لیزر گالوانیزه به چه صورت است ؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ورق گالوانیزه به ورق فولادی گالوانیزه شده توسط فلز روی گفته می شود . یکی از روش‌های محافظت از خوردگی گالوانیزه کردن است که توسط پوشاندن فلز مادر توسط لایه‌ای از فلز محافظ ( که معمولا فلز روی است) انجام می شود که در مجاورت با محیط خورنده فقط پوشش روی خورده شده و فلز مادر محافظت می‌شود . این فرآیند نوع خاصی از حفاظت گالوانیکی است . میزان مقاومت پوشش گالوانیزه متناسب با ضخامت آن است. این روش یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های محافظت فولادها در محیط‌های خورنده است .
از ورق های گالوانیزه در صنایع مختلفی مانند ماشین سازی، جعبه های صنعتی، ساخت بدنه و اجزای لوازم خانگی و آشپزخانه، پانل ها و تابلو برق های، سینی کابلها، قطعات و اجزای نیروگاهها خصوصا نیروگاههای خورشیدی، مجرا های هوا، ناودانها، دودکش ها، لوله ها، پایه های فنس، مخازن و غیره استفاده های فراوانی دارند.
یکی از مهمترین ابزارها در برش های دقیق ورق ها و همچنین لوله ها و پروفیل های گالوانیزه استفاده از برش لیزر ورق گالوانیزه و برش لیزر لوله و پروفیل گالوانیزه می باشد .  با استفاده از ماشین آلات برش لیزر گالوانیزه، می توان انواع نقشه های مختلف و حتی بسیار پیچیده را با سرعت و کیفیت بسیار بالا و با دقت بی نظیر برش داد .

خدمات برش لیزر فلزات