کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کم هزینه ترین بازاریابی ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
برای صرفه‌جویی در هزینههای بازاریابی و جذب هدفمند مشتری در تبلیغات آنلاین می توان از روش هایی استفاده کرد از جمله موارد زیر:

استفاده از روش‌های سئو برای انجام بازاریابی آنلاین:
باتوجه‌به این‌که فرایندهای مرتبط با سئو ارزان‌قیمت بوده منجر به هدایت ترافیک ارگانیک و پایدار به سمت وبگاه ما می‌شود. می‌توان از سئو به‌عنوان یکی بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین نام برد. از مهم‌ترین اهداف هر کسب‌وکاری جذب مشتری بیشتر است. افزایش ترافیک ورودی یک وب‌سایت با کمک اصول سئو انجام می‌گیرد. در واقع سئو کمک می‌کند تا رتبه مناسبی در نتایج موتور جستجو برای وب‌سایت خود کسب کنیم که این کار علاوه بر ایجاد اعتماد در کاربرانی که با جستجو در اینترنت به سمت ما هدایت می‌شوند، منجر به افزایش کاربران نیز می‌شود. درست مثل این‌که مغازه خود را از انتهای یک کوچه فرعی و بن‌بست به مرکز شهر و در کنار یک خیابان شلوغ و اصلی جابه‌جا کنیم.

استفاده از سایت‌های انتشار رایگان آگهی / دایرکتوری مشاغل:
استفاده از سایت‌های انتشار آگهی و یا دایرکتوری مشاغل که در اینترنت در حال فعالیت هستند می‌تواند برای بازاریابی آنلاین یکی از بهترین استراتژی‌ها باشد. ثبت یک آگهی معرفی در دایرکتوری مشاغل می‌تواند به هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار ما در فضای آنلاین کمک کند. علاوه بر این می‌تواند در موارد زیر اثر گذار باشد.
ثبت آگهی در این وب‌سایت‌ها منجر به صرفه جویی در هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات می‌شود. بسیاری از وب دایرکتوری‌ها به صورت رایگان و یا با دریافت وجه خیلی کمی اقدام به ثبت لینک شما می‌کنند که می‌تواند در میزان هزینه شما به شدت اثرگذار باشد.
وقت به واقع در حکم طلا است و نباید به سادگی آن را از دست داد. بهترین راهکار برای صرفه جویی در زمان تبلیغات و کم کردن این زمان مورد نیاز برای اثر گذاری آن تبلیغ در سایت‌های دایرکتوری وب است.
با ثبت یک آگهی در این نوع از وب‌سایت‌ها می‌توان در تمام فضای اینترنت حضور داشت بدون هزینه اضافی و نیاز صرف زمان خاصی. به راحتی در بازار آنلاین محلی، کشوری و یا بین‌المللی حضور داشته باشید.

استفاده از qrcode:
این مربع‌های کوچک که از لکه‌های مشکی مختلفی تشکیل شده است. یکی از روش‌هایی است که می‌توان هم برای تبلیغات آفلاین و هم تبلیغات آنلاین می‌توان از آن استفاده کرد.
می‌توان از این کدها بروی انواع کارت‌ها، پوسترها، بروشورها و … استفاده کرد و انواع تبلیغات چاپی استفاده کرد تا با کمک آن بتوان پلی میان تبلیغات آفلاین به سمت رسانه‌های آنلاین خود ایجاد کنیم.

راه‌اندازی بخش خبرخوان:
خبرخوان ها به واسطه جمع آوری اخبار تازه از منابع متنوعی با سرعت بالا، همیشه جزو نتایج بالای موتورهای جستجو قرار دارند؛ لذا می‌توان با انتخاب یک استراتژی مناسب در هنگام فعالی در خبر خوان ها و انجام تبلیغات، از این پتانسیل بالا برای انجام بازاریابی آنلاین و ارزان استفاده کنید.

نکته مهم در استفاده تبلیغاتی از خبر خوان ها انتخاب های صحیح رسانه خبرخوان و تبلیغات اصولی در ان است تا بهترین نتیجه را بتوان از آن گرفت.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی:
شبکه‌های اجتماعی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی‌های امروز شده است. همین امر منجر شده تا تبلیغات آنلاین با کمک شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک ضرورت شود. البته می‌توان با کمک این شیوه از مزایای زیر هم برخوردار شد:

در صورت انتخاب استراتژی مناسب هزینه بسیار پایین‌تری دارند نسبت به سایر روش‌های تبلیغ آنلاین
با توجه به تعداد بسیار بالای کاربران شبکه‌های اجتماعی، با کمک تبلیغات در این شبکه‌ها با تعداد بسیار بالایی از مشتریان احتمالی دسترسی خواهیم داشت.
امکان هدف‌گیری مخاطبین بر اساس سبک زندگی و یا بخش بندی های متنوع دیگر
دیده شدن با سرعت بالا بین تعداد زیادی از کاربران
امکان داشتم تعامل پویا با مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی