کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تعمیر کولر گازی اجنرال | تعمیر اسپلیت اجنرال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران
تعمیر تخصصی کولر گازی اجنرال عموما بسیار حساس است و با کوچکترین اشتباهی در تعمیر، شما خسارات جبران ناپذیری را متحمل می شوید. بنابراین شما باید به نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی اجنرال مراجعه کنید و مطمئن شوید بعد از تعمیر تخصصی کولر گازی ogeneral، از نمایندگی یک گارانتی تعمیر بگیرید. چرا که با این گارانتی شما با خیال راحت می توانید تعمیر اسپلیت خود را به کارشناسان ما بسپارید. همچنین اگر در مدتی که گارانتی اعتبار دارد، کولر شما مجددا خراب شد، بدون پرداخت هزینه، تعمیرکاران ما وسیله شما را تعمیر خواهند کرد. در این مواقع تیم تعمیرکار کولر گازی اجنرال از نمایندگی ما در تهران، به محل شما اعزام شده و به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد کولر خواهد کرد.
تعمیر اسپلیت اجنرال
برای تعمیرات کولر گازی اجنرال خود در تهران، کافی ست با نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی اجنرال تماس بگیرید. ما با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ، توانسته ایم بیشترین درصد رضایت مشتری را جذب کنیم. تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان بعد از تماس شما در محل موردنظر حاضر شده و ایراد کولر گازی شما را برطرف خواهند کرد. جای نگرانی نیست، در هر جای تهران که هستید (شمال، جنوب، شرق، ) ، کافیست با ما تماس بگیرید. ما تعمیر اسپلیت اجنرال شما را در کمتر از ۱ ساعت انجام می دهیم.

نحوه تماس با تعمیرگاه مرکزی کولر گازی اجنرال
اگر از کولر گازی اجنرال استفاده می کنید، حتما شماره تلفن تعمیرگاه مرکزی کولر گازی اجنرال را در تلفن همراه خود ذخیره داشته باشید تا در صورت نیاز برای تعمیر دستگاه خود تماس بگیرید.
کارشناسان مرکز تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال، به صورت شبانه روزی و در همه ایام هفته، پاسخگوی شما عزیزان جهت ارائه مشاوره، عیب یابی و هماهنگی اعزام نیروی تکنسین به محل هستند.
برای تماس با این نمایندگی کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته، درخواست خود را شرح دهید و آدرس محل سکونت را ثبت کنید تا در کمتر یک ساعت، تعمیرکار کولر گازی اجنرال به آدرس شما برسد.

مزایای تعمیر کولر گازی اجنرال در نمایندگی تعمیرات اسپلیت اجنرال

زمانیکه کولر گازی شما خراب می شود، قبل از اینکه با نمایندگی تعمیرات کولر گازی تماس بگیرید، یک سری انتظارات به عنوان خدمات تعمیر از نمایندگی موردنظر دارید. ما برای شفاف کردن خدمات خود، موارد زیر را به عنوان مهم ترین خدمات نمایندگی مرکزی تعمیرات کولر گازی اجنرال ارائه می دهیم.
تعمیر کولر گازی با ضمانت
تمامی تعمیرات اسپلیت اجنرال در نمایندگی ما، با ضمانت تعمیر انجام می شود. به این صورت که اگر بعد از تعمیر تا مدت شش ماه دستگاه شما خراب شود، مسئولیت و هزینه تعمیر آن کاملا با نمایندگی ما می باشد.
تعمیر تخصصی اسپلیت اجنرال
با توجه به تیم تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در نمایندگی ما، این ضمانت را به مشتریان عزیز می دهیم که تعمیرات کولرگازی در تعمیرگاه ما کاملا تخصصی و حرفه ای صورت می گیرد. تعمیرکاران در نمایندگی علاوه بر تجربه بلند مدت خود، زیر نظر کارشناسان ما، آموزش های فوق حرفه ای ای دیده و هر نوع خرابی کولر گازی اجنرال را به سرعت تشخیص داده و در کم ترین زمان به تعمیر آن می پردازند.
تعمیر کولر گازی در محل
جهت رفاه و آسایش حال مشتریان عزیز، ما تعمیرکاران خود را به محل تعمیر اعزام می نماییم و با اینکار در کاهش هزینه های مشتری عزیز جهت حمل وسیله تا تعمیرگاه کمک بزرگی می کنیم. از طرفی چون تعمیرات را از نزدیک مشاهده می نمایید دیگر نگرانی از بابت تعمیر بی کیفیت یا تعویض قطعات نامرغوب ندارید.
تعمیرکار کولر گازی اجنرال
نمایندگی پارسا سرویس، دارای تیمی حرفه ای متشکل از مجرب ترین تعمیرکاران اختصاصی برند اجنرال می باشد. ما در این نمایندگی همواره رضایت مشتریان را اولویت قرار داده ایم و در همین جهت، در استخدام نیروهای تعمیرکار حساسیت بالایی به خرج داده و علاوه بر تخصص بالا و برگزاری دوره های آموزشی تعمیر کولر گازی اجنرال، به مسائل اخلاقی نیز اهمیت زیادی می دهیم. از این رو یک تعمیرکار کولر گازی اجنرال در این نمایندگی، فردی متعهد، خوش قول، خوش رو و قابل اعتماد می باشد. پس از اتمام تعمیرات، کارشناسان مرکز تماس مجموعه با مشتریان تماس گرفته و میزان رضایت آن ها از عملکرد تعمیرکار را جویا می شوند و این گزارشات در نمودار عملکرد تکنسین ها ذخیره می شود.
سرویس کولر گازی اجنرال (ogeneral)
اگر کولر گازی اجنرال شما مانند قبل خنک نمی کند، احتمالا نیاز به سرویس دارد. یکی از نکات مهم در نگهداری کولر گازی، سرویس منظم آن می باشد تا همیشه به خوبی روز اول کار کند و بازدهی داشته باشد. نمایندگی ما آماده اعزام تکنسین به محل شما جهت سرویس کولر گازی اجنرال می باشد.
خدمات سرویس کولر گازی اجنرال در این مرکز شامل شارژ کولر گازی، عیب یابی و تعمیرات، تعویض قطعات و تقویت بازدهی دستگاه شما می باشد. با سرویس کولر گازی اجنرال به طور منظم، طول عمر دستگاه تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.
خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران
این نمایندگی تعمیر انواع مختلفی از کولر گازی را تحت پوشش قرار می دهد که عبارتند از:
تعمیر اسپلیت دیواری اجنرال
پر فروش ترین و رایج ترین نوع کولر گازی ogeneral، مدل های اسپلیت دیواری می باشد که به دو صورت اینورتر و سرمایشی با ظرفیت های 12000، 18000 و 30000 در بازار موجود می باشند. بیشترین آمار تماس با این مرکز نیز در مورد تعمیر اسپلیت دیواری اجنرال می باشد که به دلیل کاربرد بیشتر در فضاهای کوچک مانند منازل، اتاق های هتل، مغازه ها و واحد های اداری استفاده می شود.
[عکس: ogeneral-wall-split-1.webp]
تعمیر کولر گازی سقفی اجنرال
اسپلیت سقفی یا کاستی اجنرال مناسب برای فضاهای بزرگ و راهروها می باشد که هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد. کمپرسور این مدل معمولا مارک تکامسه آمریکا است. اسپلیت کاستی اجنرال در تایلند مونتاژ می شود. بیشترین طولی که این مدل می تواند با کندانسور بیرونی فاصله داشته باشد، بین 10 الی 25 متر است.
[عکس: ogeneral-cassette-split-1.webp]
تعمیر کولر گازی داکت اسپلیت اجنرال
کولر گازی داکت اسپلیت ogeneral، نسبت به سایر مدل های این برند از محموبیت کمتری برخوردار است و دلیل آن هم طراحی نامناسب این محصول است. داکت اسپلیت اجنرال که به دو صورت اینورتر و معمولی در ظرفیت های 9000 الی 25000 در بازار موجود است. به علت کانال کشی ضعیف در طراحی این دستگاه، ممکن است نیاز به تعمیرات آن پیدا کنید که در این صورت کافیست با نمایندگی مجاز تعمیرات اسپلیت اجنرال تماس بگیرید.
[عکس: ogeneral-ducted-split-1.webp]
تعمیر کولر گازی پنجره ای اجنرال
یکی دیگر از محصولات پرفروش اجنرال، کولر گازی پنجره ای می باشد که در ظرفیت های 9000 الی 24000 در بازار موجود است. دلیل این محبوبیت هم طراحی آن است که باعث شده کمپرسور و فن کندانسور داخل یک پنل قرار بگیرند. یک توصیه مهم ما به شما این است که اگر از کولر گازی پنجره ای اجنرال استفاده می کنید، برای مصرف برق آن کنتوری جداگانه در نظر بگیرید. چرا که برق مصرفی این مدل، تک فاز بوده و پریز های برق خانگی مناسب آن نیستند.
[عکس: ogeneral-window-air-condotioner-1.webp]