کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ساختار و اهداف نرم افزار ثبت آگهی رایگان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در کنار آسان سازی کار ثبت آگهی در وب سایت ها، شاید یکی از اهداف مهم طراحی چنین نرم افزارهایی، عدم تکرار کارهای وقت گیر و جلوگیری از هدر رفتن زمان برای درج آگهی هایی که قبلا انجام شده است. علاوه بر این شما قطعا تمایل ندارید که مجدداً وقتتان را بر روی آگهی های کم بازده و یا وب سایت هایی که به اندازه کافی بیننده نداشته اند بگذارید.

این حقیقت وجود دارد که شرکت ها دوست دارند تا از راه های مختلف فروششان را بالا ببرند. تبلیغات به عنوان اصلی ترین ابزار در این راه، وظیفه دارد تا بازده ای مناسب و نتیجه مطلوبی را برای آنها رقم بزند.

علاوه بر یافتن مشتری های جدید، نرم افزار ثبت آگهی با یک بخش مهم از بازاریابی یعنی بخش مدیریت روابط با مشتری یا Client Relationship Management که اصطلاحا CRM هم گفته می شود سر و کار دارد. یعنی این نرم افزارها در صورت کامل بودند می توانند کار مدیریت و ساماندهی مشتری های تازه شما را راه بیندازد.

هدف از طراحی نرم افزار ثبت آگهی:
برخی از نرم افزارهای ثبت آگهی، در صورت پرداخت پول یا حتی هزینه بیشتر، قابلیت هایی که بررسی و نظارت بر روند ثبت آگهی و اطمینان از کارا بودن آن را ارزیابی می کند نیز امکان پذیر می کند..

همانطور که در بالا گفته شد، نرم افزار ثبت آگهی یک فناوری تازه است که فرآیند برنامه ریزی، اجرا، نظارت، بهینه سازی و گزارش گیری از کمپین ها را به طور دقیق در دست می گیرد.

استفاده از این نرم افزار، نیاز شما به خدمت گرفتن نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با صرفه جویی در زمان و هزینه ها، می توانید کمپین های مشابه یا متفاوتی را به صورت موازی با آگهی های فعلی خود به راه بیندازید.

امکاناتی که یک نرم افزار ثبت آگهی با کیفیت به شما می دهد
نرم افزار ثبت آگهی به شما کمک می کند تا ساختار کمپین دلخواهتان را طراحی کرده، جریان داده و تغییرات را مشخص کنید و مهم تر از همه، متوجه شوید که کار را باید از کجا شروع کنید.

شما می توانید تمامی داده ها را به ساختار کمپین تبلیغاتتان وصل کنید. نرم افزار به شما امکان می دهد که در جریان انتخاب سایت های که می خواهید آگهی ثبت کنید باشید و هر آگهی را در جای درستش ثبت نمایید. برخی از وب سایت ها مختص آگهی های تخصصی تر هستند و ثبت آگهی های غیر تخصصی در آنها بازدهی مناسبی ندارد. برخی از وب سایت ها هم که بیشتر توسط مصرف کنندگان عادی مورد استفاده قرار می گیرند، مکان چندان مناسبی برای معرفی محصولات صنعتی و تخصصی شما به حساب نمی آیند.

در ادامه و بعد از مشخص کردن وب سایت های درست بر ثبت آگهی، نرم افزار ثبت آگهی می تواند داده های به دست آمده را برای شما در یکجا و به گونه ای که درک آن برایتان آسان باشد جمع آوری کند.

در مرحله نهایی ابزارهای لازم جهت دستیابی به مشتریانی که به تازگی پیدا کرده اید را در اختیارتان قرار می دهد. اینجا می توانید گزارش زحمت هایی که برای ثبت آگهی در وب سایت ها کشیده اید را به دست آورید.

نحوه کار با نرم افزار ثبت آگهی رایگان به چه صورت است؟
نرم افزار ثبت آگهی می تواند هزاران آگهی متنوع تبلیغاتی را به صورت خودکار در سایت های درج آگهی رایگان به ثبت برساند. با توجه به اینکه رابط کاربری سایت های درج آگهی با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام استانداردها و شرایط خاص به خودشان را دارند، فراهم بودن قابلیت بروزرسانی اتوماتیک آگهی های ثبت شده ویژگی منحصر به فرد یک نرم افزار ثبت رایگان آگهی محسوب می شود.

چنین نرم افزاری می تواند روند ثبت نام و درج اطلاعات کاربری در انبوهی از وب سایت های ثبت رایگان آگهی را در کم تر از چند ثانیه برای شما انجام دهد.

کاربری که نرم افزار مورد نظر را خریداری کرده، بعد از بررسی تعرفه های آگهی اعلام شده، تعداد دفعات انتشار و تعداد وب سایت هایی که می خواهد این آگهی در آن منتشر شود را انتخاب کرده و به اصطلاح حساب خود را شارژ می کند. کافی است بعد از اجرای نرم افزار و ورود با حساب کاربری خود، کار ثبت آگهی را شروع کنید. در دفعه که آگهی شما منتشر شود، یک عدد از تعداد آگهی های قابل انتشار باقیمانده کاسته خواهد شد. بعد از ثبت آگهی می توانید چگونگی روند انتشار در وب سایت های اعلام شده را راستی آزمایی کنید.