کلیدستان

نسخه‌ی کامل: 14 کارشناس صنعت چگونه بهترین بازارهای برتر در حال تجسم مجدد در فروشگاه های خود هستند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
روال عادی خرید مواد غذایی خیلی عجله دارد. مسلح به لیست خرید خود ، یک سبد خرید را می گیرید ، و سعی می کنید هرچه سریعتر وارد و خارج شوید. شما فقط بیرون رفته اید تا آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید و سپس به خانه بروید ، درست است؟
بسیاری از سوپرمارکت ها در سراسر دنیا ، چه فروشگاه های زنجیره ای معروف و چه فروشگاه های محلی ، این موضوع را درک می کنند و آنها دائماً در حال ایجاد فروشگاه هایی هستند که مردم واقعاً می خواهند در آنجا معطل شوند. این یک تجربه خرید بهتر ایجاد می کند ، که برای کسب و کار خوب و برای مشتریان خوب است.
در اینجا 14 گرایش وجود دارد که در طراحی داخلی و معماری بهترین سوپرمارکت های جهان به عناصر اصلی تبدیل می شوند.
ایجاد فضاهای آرامش بخش و بیشتر
گری مک کارتنی ، بنیانگذار شرکت استرالیایی McCartney Design ، پیش بینی می کند که بیشتر سوپرمارکت ها تلاش می کنند مکانی برای ایجاد و تقویت ارتباطات اجتماعی شوند. در حال حاضر فروشگاه های مواد غذایی در پاریس وجود دارد که در آنها می توانید ، غذای گرم میل کنید (زیرا آشپزخانه های پاریس می توانند بسیار کوچک باشند) و با یک نوشیدنی به دوستان خود برسید.
به ویژه در ایالات متحده ، خرده فروش بزرگ Target به دنبال افتتاح مکانی در شیکاگو است که در آن هنگام خرید مشتریان می توانند کوکتل هایی را در محل بنوشند.
انتظار داشته باشید که این هیبریدهای کافه / سوپرمارکت فقط به رشد خود ادامه دهند.
طراحی سوپرمارکت هایی که با همسایگی ترکیب می شوند
تیموتی اچ واتکینز و دیوید آ. لوئیس در گولستون و استورس معتقدند که فروشگاه های مواد غذایی شهری در واشنگتن دی سی پارکینگ بهتری در پشت در فروشگاه دارند "به طوری که ساختمان به بخشی جذاب و تلفیقی از چشم انداز محله تبدیل شود. آنها همچنین معتقدند که سوپرمارکت ها برای بارگیری آسانتر و پارکینگ بهتر خریداران به سمت خیابان گسترش داده می شوند.
ایجاد مدل های طراحی سه بعدی فضاها
لوری کوئیک ، مدیر گروه Associated Wholesale Grocers Inc. & Design & Dcor Source با Progressive Grocer در مورد اهمیت طراحی سه بعدی در مناطقی مانند ساخت دکور ، نورپردازی ، طراحی داخلی و موارد دیگر صحبت کرد. وی برای گسترش گزینه های دکور از نرم افزار مدل سازی سه بعدی ، آزمایشگاه های تست نور و کتابخانه منابع طراحی استفاده کرده است.
آزمایش های روشنایی مشخص می کند که آیا نورهای روشن ، مهتابی یا نور خلق و خوی نرم شما را به خرید غذا ترغیب می کند ، در حالی که منبع کتابخانه طراحی می تواند ثبات و جذابیت بالقوه مصالح ساختمانی را آزمایش کند. این پیش نمایش های سه بعدی سریعترین راه برای تجسم یک فروشگاه از قبل است ، بنابراین کوییک می داند فروشگاه های او قبل از ساخت خوب به نظر می رسند.
کوچک کردن اندازه فروشگاه
مارک دانسون در فروشگاه فروشگاه های زنجیره ای دریافت که امروزه بیشتر فروشگاه های مواد غذایی به طور متوسط 46000 فوت مربع است و از سال 2006 به بعد به طور مداوم در حال کاهش است. پیشنهادات غذایی آماده شده ، "Dunson می نویسد. "... تقاضای مصرف کنندگان برای تجارب خرید که غذاهای تازه و راحت ارائه می دهند ، تغییرات صنعت را تحریک می کنند. سوپرمارکت ها با تغییر ترجیحات مشتری ، فروشگاه ها و پیشنهادات خود را متناسب می کنند. "


طراحی هایپرمارکت
طراحی فست فود