کلیدستان

نسخه‌ی کامل: پارتیشن فریم لس شرکت حسابداری MHA
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
پارتیشن شیشه ای فریم لس شرکت MHA MacIntyre Hudson در لندن – کشور انگلیس قرار دارد که در زمینه حسابداری و حسابرسی مشغول به فعالیت است و در سال 2020 به منظور طراحی داخلی دفتر جدید خود از شرکت AIS Workplace دعوت به همکاری نموده است .
تیم طراحیAIS با مهارت و خلاقیت مثال زدنی خود در گام نخست سبک مدرن را برای پروژه اداری مذکور برگزید و دیزاین ، چیدمان و ترکیبی منطقی از رنگ و متریال های گوناگون را در فضای اداری MHA پیاده سازی نمود و همانطور که در تصاویر ذیل مشاهده می نمایید به موفقیت دکوراسیون داخلی انجام گرفته فوق و رضایت کارفرما پی خواهید برد .
طراحان داخلی AIS جهت بالا بردن جذابیت کار خود و از طرف دیگر استفاده از نکات مثبتی همچون بهره بردن از حداکثر نور طبیعی محیط و شکست صدای 70 درصدی برای جداسازی بخش هایی که نیاز به بسته بودن و حریم شخصی بیشتری داشتند که از آن جمله می توان به اتاق کنفرانس و جلسات و برخی اتاق های دیگر اشاره نمود از پارتیشن شیشه ای فریملس استفاده نمودند که این امر فضای داخلی MHA را بسیار چشمگیر نموده است . قابل ذکر است پارتیشن های شیشه ای استفاده شده در این پروژه از جدیدترین نوع پارتیشن های تمام شیشه تولید شده در دنیا می باشد .