کلیدستان

نسخه‌ی کامل: معرفی مرکز خرید لاورا آنتالیا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در این بخش به معرفی مرکز خرید لاورا آنتالیا می پردازیم. در ادامه این مقاله از لست تورز همراه ما باشید.
مرکز خرید لاورا سال 2004 نزدیک به محله فنر در شهر آنتالیا ساخته شد. این مرکز خرید که 112000 مترمربع مساحت داشته، برای آن دسته از توریست ها و گردشگران تور آنتالیا که در محله لاورا اقامت دارند، بهترین گزینه برای خرید کردن است. این مرکز خرید بزرگ و شیک به گفته مسافران و توریست ها دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب برای اجناس متنوع خود دارد. مرکز خرید لاورا آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا و ترکیه بوده که در آن میتوان علاوه بر خرید، تفریح و سرگرمی نیز داشت. در سفرتان به آنتالیا، خرید از لاورا را فراموش نکنید.

مرکز خرید لاورا آنتالیا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید لاورا
این مرکز خرید آنتالیا دارای نود فروشگاه و بوتیک بوده که در زمینه های پوشاک زنانه مردانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، ساعت، طلا و جواهرات، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک بچگانه، اسباب بازی و ... فعالیت می کنند. از معروف ترین برندهایی که در این مرکز خرید شعبه دارند میتوان ال سی وایکیکی، مودو، زارا، اسبوین، آدیداس، نایکی، کوتون و ... را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا مثال زد.

تور ارزان قیمت آنتالیا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید لاورا

امکانات رفاهی و خدمات این مرکز خرید
اگر در شهر آنتالیا به دنبال مکانی هستید که هم تفریح کنید و هم خرید، به شما مرکز خرید لاورا را پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید دارای شش سالن سینمای مجهز به بهترین و بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی و قسمت های مخصوص برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد. همینطور اگر در حین خریدتان از این مرکز خرید احساس گرسنگی کردید، یکی از چهارده رستوران سنتی و بین المللی این مرکز خرید را انتخاب کرده و یک وعده غذایی خوشمزه خود را میهمان کنید. دو سوپرمارکت بزرگ و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ششصد خودرو نیز در مرکز خرید لاورا آنتالیا وجود دارند.

امکانات رفاهی و خدمات این مرکز خرید

دسترسی های نزدیک و ساعات فعالیت مرکز خرید لاورا آنتالیا
مرکز خرید لاورا در تقاطع خیابان اوزگورلوک و خیابان تکلوگ لو قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان آنتالیا میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از آن دیدن کنند.

منبع: http://lasttours.net