کلیدستان

نسخه‌ی کامل: فیلم های آموزشی ریاضی و فیزیک مهندس امیر مسعودی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
استاد امیر مسعودی متولد سال 1366 از ارومیه و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مکانیک از دانشگاه امیرکبیر، پس از اتمام تحصیلات خود به تدریس مباحث ریاضی، فیزیک، آمار و هندسه کنکور سراسری به روش های نوین و خلاقانه خود روی آورد . ایشان یکی از موفق ترین و برترین اساتید کنکور سراسری بوده و برنامه های او از شبکه های رسمی صدا و سیما نیز پخش می شود . استاد امیر مسعودی استاد و مشاور بسیاری از افراد موفق در کنکور سراسری بوده و یکی از مهم ترین شعار های او این است که تنها 4 درصد از افراد موفق می شوند و مابقی افراد برای آن 4 درصد کار می کنند، بنابراین سال کنکور سالی است که شما باید تمام قوای خود را به کار گیرید تا جز 4 درصد افراد موفق در کنکور سراسری باشید .
روش تدریس استاد به گونه ای است که صفر تا صد دروس تخصصی ریاضی و فیزیک را به گونه ای آموزش می دهد که همه دانش آموزان بتوانند از عهده تمامی سوالات مفهومی کنکور سراسری برآیند . فیلم های آموزشی ریاضی و فیزیک مهندس امیر مسعودی از پرطرفدارترین ویدئوهای آموزشی کنکور است. استفاده از فیلم های اموزشی به شما این امکان را می دهد که آموزش های خود را در محیط و زمان هایی که در آن ها سطح یادگیری بالاتری دارید، دریافت کنید .
یکی از فعالیت های بی نظیر  مهندس مسعودی، مشاوره تحصیلی به دانش آموزان، الخصوص در سال کنکور می باشد . همان طور که می دانید مشاوره تحصیلی یکی از مهم ترین عامل های موفقیت در کنکور سراسری است .
مجموعه اوربیتال به عنوان یکی از برترین موسسات تدریس کنکور سراسری مفتخر به ارائه ویدئوهای آموزشی ریاضی و فیزیک استاد امیر مسعودی است .
معلم خصوصی اوربیتال