کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بهترین نوع آبمیوه گیری صنعتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آبمیوه گیری صنعتی
گروه صنعتی الوین تولید کننده انواع آبمیوه گیری های صنعتی و خانگی .آب پرتقال و انارگیری هیدرولیک،آسیاب صنعتی.

تولیدکننده انواع تیغه های دستگاه های آبمیوه گیری ایرانی و خارجی در تمام سایزها.طراح و تولیدکننده تیغه های دوبل.
[/url]
آبمیوه گیری صنعتی نوع خاصی از دستگاه های آبمیوه گیری است که این دستگاه را از مدل های خانگی جدا می کند. آبمیوه گیری های صنعتی دارای ابعاد بزرگ تری هستند و از قدرت بیشتری نسبت به آبمیوه گیری خانگی برخوردار هستند. برخی از آبمیوه گیری های صنعتی حتی تا 100 کیلوگرم یا بیشتر نیز بازدهی دارند.

آب پرتقال گیری صنعتی

آبمیوه گیری صنعتی نوع خاصی از دستگاه های آبمیوه گیری است که از مدل های خانگی این دستگاه جدا است.آبمیوه گیری های صنعتی هم ابعاد بزرگتری دارند و هم از قدرت بیشتری برخوردار میباشند.برخی از این دستگاه ها حتی تا 100 کیلوگرم یا بیشتر هم بازدهی دارند.مدل های صنعتی معمولا حجم بارگیری بسیار زیادی دارند و در مراکز بزرگ و مغازه های بزرگ و پر مشتری مورد استفاده قرار میگیرند.آشپزخانه‌های صنعتی بزرگ ، هتل‌ ها و غذاخوری‌ های زنجیره‌ای اصلی ترین مراکز هدف برای استفاده از این مدل را شامل می شوند.
جنس آب پرتقال گیری صنعتی معمولا از استیل،آلومینیوم یا فلزات سنگین تر است.شرکت الوین یکی از تولید کنندگان معتبر آبمیوه گیری های صنعتی است که انواع مدل های این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و عرضه میکند.این مجموعه مختلف دستگاه های آبمیوه گیری را با ظرفیت های متفاوت تولید میکند و در اختیار مشتریان قرار میدهد.همکاران ما در این مجموعه تلاش می کنند که ضمن عرضه محصولات با کیفیت و در کنار آن ارائه مشاوره های حرفه ای، رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کنند.

دستگاه آبلیمو گیری
آیا می دانید که دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی به چه منظوری تولید شده اند؟ آیا می دانید که بهترین مرکز که می تواند انواع دستگاه آبلیمو گیری را به فروش رسانده کدام است؟
لیمو یکی از بهترین مرکبات بوده که دارای مزه  بسیار لذیدذی بوده، که به همین خاطر بسیاری از افراد آن را پسندیده و برای مصارف مختلفی از آبلیمو استفاده نموده، زیرا فواید بسیار زیادی برای بدن دارد.

[url=https://elvinjuicer.ir/post/19/%D8%A2%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%88-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C]دستگاه آبلیمو گیری با امکان آبگیری همزمان آبغوره و آبلیمو گیری پرسی دارای موتور ۳ اسب تکفاز.

نوع پرسی این دستگاه از جنس استیل می باشد که توانایی گرفتن ۱ تن آبلیمو را دارد.

دستگاه آبلیمو گیری وسیله ای است که می توانید با کمک آن به شکل طبیعی و خانگی آب این میوه نوشیدنی ترش مزه را برای تهیه شربت تولید کنید. این دستگاه از یک لگن که مخزنی برای قرارگیری نارنج هاست، یک گلویی برای ورود آب لیمو به داخل قیف و خود قیف است که تنه اصلی را تشکیل می دهد که این تنه اصلی روی شاسی پایه متصل شده است. موتور دستگاه نیز از طریق کلیدی که جلوی آن قرار دارد کنترل می گردد.

بخش هایی از دستگاه در ارتباط مستقیم با میوه ها قرار دارد، در دستگاه آبلیمو گیری الوین استیل تماما از جنس آلومینیوم باکیفیت ریخته گری شده ساخته شده است. این درحالی است که در برخی نمونه ها مخزن یا همان لگن محصول از جنس پلاستیک یا abs ساخته می شود. این مسئله علاوه بر این دوام آن را کاهش داده و احتمال شکستن دارد، باعث می شود آلودگی های محیط به لگن جذب شده و به آبلیمو تولید شده منتقل شود.