کلیدستان

نسخه‌ی کامل: درباره هتل اوبریو دبی بیشتر بدانیم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در این بخش به بررسی هتل اوبریو دبی خواهینم پرداخت. در ادامه همراه ما باشید...
هتل پنج ستاره اوبریو دبی، یک هتل لوکس و بسیار شیک و بی نقص بوده که چشم اندازی هم به سمت برج العرب دارد. با اقامت در این هتل به سمت بسیاری از مناطق مهم شهر دسترسی نزدیک خواهید داشت. از جمله امکانات و خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، سالن کنفرانس و همایشات، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی و زیبایی و ... اشاره کرد. بیشتر

هتل اوبریو دبی

اتاق های هتل اوبریو دبی
هتل اوبریو دبی به طور کلی 252 اتاق و سوئیت بسیا شیک و زیبا داشته که بسیار راحت طراحی شده اند. کف تمام اتاق ها پارکن بوده و پارچه استفاده شده برای هر اتاق بسیار با ارزش و گران قیمت هستند. امکانات و خدمات یکسان در تمام این اتاق ها شامل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، سیستم تهویه هوا و ... می باشند.

بیشتر: قیمت تور دبی 

اتاق های هتل اوبریو دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اوبریو دبی
در رستوران ها و کافه های این هتل نوشیدنی های مختلف و غذاهای بسیار لذیذ محلی، بین المللی، آسیایی، هندی و ... سرو می شوند. رستوران این هتل یکی از بهترین رستوران های دنیاست. میهمانان تور دبی در طول اقامت خود در هتل اوبریو میتوانند از امکانات رفاهی مثل سالن ماساژ و اسپا، کلاس یوگا، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اوبریو دبی

دسترسی های نزدیک به هتل اوبریو دبی
این هتل لوکس و بسیار شیک پنج ستاره دبی به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی این شهر مثل مرکز تجارت بین المللی دبی و ... دسترسی بسیار راحت داشته و حتی برای رسیدن به آن میتوانید از اتوبوس های رفت و برگشت رایگان هتل استفاده کنید. از هتل اوبریو دبی تا فرودگاه بین المللی هجده کیلومتر فاصله است.