کلیدستان

نسخه‌ی کامل: میز غذاخوری شیشه‌ای مناسب با منزل شما
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
این که کدام میز را انتخاب نمایید و به چه مدلی علاقه داشته باشید، یک مسئله کاملاً سلیقه‌ای است؛ اما بهتر است نکاتی را برای انتخاب میز غذاخوری شیشه‌ای در نظر داشته باشید .
اگر خانواده کم جمعیت دارید یا می‌خواهید برای فضای آشپزخانه‌تان میز انتخاب کنید، مدل‌های کوچک‌تر بهتر است . میزهای 4 یا 6 نفره برای آشپزخانه مناسب‌تر هستند .
برای فضاهای بزرگ از میزهای مستطیلی یا بیضی شیشه‌ای استفاده کنید . بهتر است بدانید که هر چه شیشه میز بزرگ‌تر باشد، خطرپذیری آن نیز بیش تر است . اگر از میزهایی با دورچینی چوب و فلز که وسط آن‌ها شیشه است استفاده کنید بهتر است . این میزها زیبایی بیش تری دارند و مقاومت آن‌ها نیز در اندازه‌های بزرگ بیش تر خواهد بود .
میز و صندلی که برای سالن غذاخوری‌تان انتخاب می‌کنید، باید متناسب با دیگر اجزای خانه مانند مبلمان، میز ناهارخوری و … باشد . پس هنگام انتخاب این موارد دقت بیش تری در طرح و رنگ داشته باشید .
اگر در مبلمان منزلتان از چوب استفاده شده است، بهتر است میز ناهارخوری گرد شیشه‌ای یا در شکل های دیگر با پایه چوب یا ام دی اف استفاده کنید . در صورتی که مبلمان‌ با چارچوب فلز در منزلتان بهره می‌برید، میز را با پایه‌های فلزی و هماهنگ با رنگ مبلمان خود برگزینید . در این صورت هماهنگی لازم بین اجزای دکوراسیون زیبا و مدرن خانه‌تان به وجود می‌آید .

لوازم آشپزخانه سام ست