کلیدستان

نسخه‌ی کامل: قیمت پارتیشن های شیشه ای
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد برای تفکیک قسمت های مختلف شرکت و اداره خود از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند . امروزه در بازار انواع متفاوتی از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد :
- جدا کننده هاي فضاي خارجي با قيمت ارزان : اين پارتيشن ها به چند دليل از ارزان ترين نوع جداکننده ها به شمار مي آيند . دليل اول اينکه تکنيک نصب اين سري از پارتيشن هاي شيشه به اين صورت مي باشد که يک پروفيل قطور در سقف با آهنگري نصب گرديده و شيشه ها بصورت معلق به آن متصل مي گردند ، درست به همين علت وجود اين پروفيل آهن به ابعاد 40x80 در زير سقف در ظاهر اين جداکننده تاثير بسيار بدي گذاشته است . دليل دوم آن است که سيستم نصب اين جدا کننده ها به دليل اينکه سال هاي زيادي بدون تغيير در ايران استفاده شده اند و يراق آلات آن ها توليد داخل مي باشد در مقايسه با يراق آلات اروپايي استفاده شده در پارتيشن هاي شيشه اي تک جداره بسيار ارزان تر عرضه مي گردد .
- پارتيشن شيشه اي ايراني با قيمت متوسط : اين پارتيشن ها که به لحاظ کنترل قيمت از يک ساختار ساده تر تشکيل شده اند در رتبه دوم قيمت پارتيشن ها در بازار قرار مي گيرند . از مشخصات اين پارتيشن ها مي توان به ابعاد 4x5 سانتيمتري پروفيل هاي آلومينيوم آن اشاره نمود که داراي رنگ بندي بسيار محدودي مي باشند . در اين قسم از پارتيشن ها چهارچوب درب به کار نمي رود و از لولا هاي شيشه به شيشه براي نصب درب ها استفاده مي گردد . اين نوع از لولاها به دليل اينکه بيشتر محصولات درجه دو و محصول کشور چين مي باشند داراي قيمت و البته کيفيت پايين هستند .
- پارتيشن هاي شيشه اي خارجي با قيمت بالاتر : اين نسل از پارتيشن هاي تک جداره شيشه اي به علت دقت و وسواس در بکارگيري فريم آلومينيوم، شيشه هاي با کيفيت و درجه يک، يراق آلات اروپايي که عمدتاً شامل اجناس وارداتي هستند از قيمت هاي بالاتري نسبت به مابقي محصولات اين دسته برخوردار هستند .
برای خرید پارتیشن شیشه ای می توانید با مجموعه پارتیشن ساز تماس حاصل فرمایید .