کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آشنایی با چند سایت خرید ملک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سایت شابش:
سایت شابش که اپلیکیشن ان هم موجود است، یکی از سایت های تخصصی در زمینه خرید، فروش و اجاره ملک است. این سایت رابطی بین خریدار، فروشنده و مشاورین املاک است. در این سایت می‌توانید خانه، آپارتمان، باغ، ویلا و زمین خود را به صورت آگهی رایگان درج کنید. هر فردی، چه یک دانشجوی دانشگاه که قصد اجاره یک اتاق را دارد و چه یک سرمایه‌گذار در حوزه ملک که به دنبال خرید و اجرای یک پروژه جدید است، به ‌آسانی می‌تواند از سایت شابش، خانه خود را بیابد.
این سایت در تمام نقاط ایران فعال است و در هر نقطه‌ای از کشور که به دنبال خانه باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین افرادی که مالک هستند می‌توانند آگهی خود را به صورت رایگان درج کنند.

ایران فایل:
یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک، سایت ایران فایل است. سایت ایران فایل اپلیکیشن موبایل نیز دارد که کاربران می‌توانند از آن به آسانی استفاده کنند. در سایت ایران فایل فقط آگهی‌های مربوط به ساختمان و مسکن قرار می‌گیرد.
درج آگهی در سایت ایران فایل با پرداخت هزینه صورت می‌گیرد و باید هزینه‌ای در قبال درج آگهی ملک پرداخت کنید. در این سایت آگهی ­ها  به سه صورت متنی، متن همراه با عکس یا تبلیغات متحرک وجود دارد.
در سایت ایران فایل هر آگهی در دسته‌بندی مخصوص به خود قرار می‌گیرد. این دسته‌بندی‌ها شامل: نوع کاربری، متراژ، اجاره، فروش، خرید، نوع ساختمان و… است. در این سایت همچنین خبرهای مربوط به املاک و مستغلات وجود دارد و شما را با جدیدترین اخبار در این زمینه آشنا می‌سازد.

سایت هومینگ:
در سایت و اپلیکیشن هومینگ علاوه بر درج آگهی‌های املاک، نکاتی درباره دکوراسیون، تحلیل و اخبار بازار مسکن و مشاوره حقوقی در این زمینه وجود دارد. این سایت در ۲۸ شهر ایران فعال شده و تمامی کاربران در این شهرها می‌توانند از خدمات این سایت بهره ببرند. در این سایت می‌توانید به صورت رایگان آگهی خود را در زمینه‌های خرید، فروش و اجاره ملک قرار دهید.
یکی از مزایای این سایت ثبت آگهی به صورت تلفنی است. افرادی که نمی‌توانند آگهی خود را در این سایت قرار دهند، به‌ راحتی از طریق تلفن قادر هستند آگهی خود را در هومینگ ثبت کنند. در سایت هومینگ می‌توانید از خانه خود عکس ۳۶۰ درجه بگیرید. این سایت کارشناسانی دارد که به صورت رایگان از خانه و ملک شما عکس‌برداری ۳۶۰ درجه می‌کنند.


سایت رایگان بفروش:
سایت رایگان بفروش یکی از بهترین سایت های خرید ملک و آگهی برای معاملات املاک است. در این سایت شما در هر جای ایران که صاحب ملکی هستید و قصد فروش یا اجاره آن را دارید، می‌توانید آگهی خود را ثبت کنید.
همچنین در سایت رایگان بفروش، زمین نیز خرید و فروش می‌شود. برای ثبت آگهی خود فقط کافی است که وارد سایت شده و اقدام به ایجاد نام کاربری کنید. پس از تنظیم متن آگهی و قرار دادن عکس مناسب آن، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای آگهی خود را در سایت قرار دهید.
ملکاوی با روش‌های پیشرفته در هوش مصنوعی از جمله داده‌کاوی و یادگیری ماشین، علاوه‌بر جستجو، آماده‌سازی و تحلیل داده‌های بازار مسکن به ایجاد گزارشات مصور و کاربرپسند از اعتبارسنجی قیمت، تعیین قیمت‌های پرت در هر محله، ناحیه یا منطقه‌ی جغرافیایی، دریافت سابقه‌ی قیمت ملک، دریافت سابقه‌ی ارائه‌ی ملک جهت رهن/اجاره یا خرید/فروش، دریافت پیش‌بینی قیمت آینده‌ی ملک، دریافت تخمین قیمت ملک، دریافت جایگاه (رتبه) قیمت ملک، خوشه‌بندی درخواست مشتریان و ارائه‌ی پیشنهاد هوشمندانه پرداخته و دیده‌بان هوشمند بازار املاک برای خریداران، فروشندگان و آژانس‌های املاک است.

https://melkavi.com