کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هویت و امکانات موتور جستجوی ایرانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سایت "موتورسرچ" که یک موتور جستجوی ایرانی است، یک موتور جستجوی کاربر محور است که می توان در آن آگهی های خرید و فروش خودرو، ملک، استخدام، خدمات و کالا نیز درج کرد. همچنین کاربران می توانند مقالات و مطالب خود را منتشر نمایند. در کل، هر مطلبی را می توان در این موتور جستجو درج کرد.

صاحبان کسب و کار که دارای وب سایت هستند نیز می توانند سایت خود را به جهت گرفتن بکلینک ثبت نمایند و از تاثیر مثبت اثر بک لینک آن بر روی سئو سایت خود بهره مند گردند.

امکان خرید و فروش محصولات مجازی، یکی دیگر از امکانات در این وب سایت است. فروش انواع مختلف فایل های صوتی و تصویری را می توان در سایت انجام داد. کاربران می توانند ویدئوی آموزشی خود را برای فروش قرار دهند تا سایر کاربران بتوانند ویدئوها را بدون نیاز به دانلود، خریداری و تماشا نمایند.

درباره موتور جستجو باید گفته که توسط شرکت دارکوب طراحی گردیده و بر پایه سیستم مدیریت محتوای دارکوب است. شرکت دارکوب یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های طراحی وب سایت در ایران است. آغاز فعالیت این شرکت در سال ۱۳۸۱ می باشد و تاکنون در حدود ۴ هزار وب سایت را طراحی، برنامه نویسی و سئو نموده است.

مجموعه دارکوب جزو شرکت های نوآور و خلاق می باشد که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق برگزیده شد. از دیگر مجوزات این شرکت:
  • مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • گواهی رتبه ۴ از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن

علاوه بر ارائه خدمات معمول این شرکت که طراحی وب سایت و سئو و هاستینگ است، این مجموعه دارای آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای کشور است و به علاقه مندان به فعالیت در همین حوزه ها به صورت حضوری و غیر حضوری آموزش می دهد.