کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نجوه کار با موتور جستجو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
از آنجایی که سایت موتور سرچ یک موتور جستجوی کاربر محور است بنابراین مطالب توسط کاربران درج می شود. راهنمای کار با موتور جستجو را در زیر بیان می کنیم:

نحوه ثبت اطلاعات در موتور جستجو
برای ثبت مطالب و هرگونه اطلاعات در موتور جستجو کافی است بر روی لینک ثبت آیتم جدید قرمز رنگ در بالای صفحه کلیک نمایید. حال می توانید اطلاعات خودرو، ملک، استخدام، کالا، خدمات، آموزش و وب سایت را به طور کامل ثبت کنید.
درج مطلب در موتور سرچ نیاز به عضویت ندارد ولی پس از ثبت اطلاعات لازم است کد ارسال شده به تلفن همراه خود را در سایت وارد کنید تا شماره همراه شما به عنوان ثبت کننده اطلاعات تایید گردد. پس از تایید شماره موبایل شما اطلاعات در سایت نمایش داده می شود.
قابل ذکر است در صورتی که شماره همراه توسط کاربر تایید نگردد اطلاعات ثبت شده توسط مدیران سایت به صورت دستی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت صحت اطلاعات، تایید می گردد.
مسئولیت مطالب ثبت شده در سایت بر عهده ثبت کننده اطلاعات می باشد.

ویرایش اطلاعات در موتور سرچ
جهت ویرایش مطالب ثبت شده در موتورسرچ که با شماره همراه مربوط به شما ثبت شده است باید با همان شماره موبایل در سایت ثبت نام کنید. پس از عضویت و ورود به سایت، کلیه آگهی ها و اطلاعاتی که با شماره همراه شما در سایت ثبت شده است در پانل شما نمایش داده می شود و می توانید مطالب مورد نیاز را ویرایش نمایید.

چگونگی ویژه سازی آگهی و اطلاعات در موتور جستجو
قابلیت ویژه سازی هم در این سایت وجود دارد که در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ 5000 تومان برای یک ماه، آگهی یا مطلب خود را ویژه نمایید.
آگهی های ویژه در سایت با اولویت بالاتری نسبت به آگهی های رایگان نمایش داده می شوند.
در لیست مطالب، جستجو، مطالب مرتبط و فیلترها ابتدا موارد ویژه و سپس مطالب عادی نمایش داده می شود.
آیتم های ویژه با عنوان "ویژه" در سایت مشخص می گردند.

نوسازی آگهی
نوسازی آیتم جایگاه نمایش آگهی را بالا می آورد و آن را به ابتدای لیست منتقل می کند. برای نمایش بهتر آگهی و مطلب در سایت بهتر است آگهی خود را نوسازی نمایید. برای نوسازی لازم است وارد حساب کاربری خود شوید و از لیست آیتم های بر روی لینک (نوسازی) مربوط به آگهی کلیک نمایید.