کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات یخچال دوو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همه ی ما قبل از خرید وسیله مورد نیاز خود نیاز به آگاهی در مورد آن محصول داریم به خصوص اگر این محصولات مهم باشند از قبیل لوازم خانگی.شما برای خرید لوازم خانگی اولین چیزی که باید بدانید ویژگی برند های معتبر لوازم خانگی در دنیاست و بعد از آن در مورد خدمات پس از فروش و تعمیرات آن نیاز به آگاهی دارید. در این مقاله شما را با یکی از برندهای لوازم خانگی یعنی دوو همچنین خدمات پس از فروش دوو و تعمیرات دوو آشنا خواهیم کرد. اینجا نمایندگی تعمیرات لوازم دوو میباشد ، جایی که شما با اطمینان کافی و اعتماد میتوانید به تعمیرات لوازم خانگی دوو خود بپردازید .

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو تیمی از تکنسین های حرفه ای و تعمیرکار یخچال دوو در تهران را تشکیل داده است که از دانش بالایی برخوردارند و به راحتی می توانند مشکلات یخچال دوو را تعمیر و عیوب را رفع نمایند. این تیم تخصصی با تماس شما سعی می کنند تا از طریق مشاوره رایگان مشکل شما را حل کنند، و در غیر اینصورت با مراجعه به محل سکونت شما، خدمات خود را برای تعمیر یخچال ارائه خواهند داد. تعمیرکار در ابتدا به برآورد هزینه برای شما، شما را از هزینه آگاه خواهد کرد تا با رای و نظر شما نسبت به تعمیر اقدام کند.
منبع: https://emdadiprep.blogspot.com
دوو برند خیلی خوبیه ما الان نزدیک به 8 ساله یخچال دوو رو خریدیم و واقعا خوبه فقط یه مشکل داره یک خدمات پس از فروشش قوی نیست و دوم اینکه این یخچال از زیرش اب خارج میشه و این یکم بده
تعمیرگاه مرکزی نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر
عموما در ایران ۲ دسته تعمیرگاه مرکزی نمایندگی برای تعمیرات لوازم خانگی از جمله یخچال وجود دارد، یک دسته نمایندگی هایی هستند که تعمیرکاران آن به صورت تجربی کار را یاد گرفته اند و به تعمیر هر یخچالی از هر برندی میپردازند؛ و دسته دیگر نمایندگی هایی هستند که به صورت تخصصی دوره تعمیرات یک برند خاص را دیده اند و لازم به ذکر است که عرض کنیم که ما تعمیرگاه مریز نمایندگی تخصصی محصولات فریجیدر هستیم و به صورت حرفه ای کار تعمیر یخچال فریزر فریجیدر را انجام میدهیم. نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر بودن یعنی، ما برای خدماتی که به شما تقدیم میکنیم، هم مجوز های لازمه را دارا می‌باشیم؛ و هم این خدمات را به صورت گارانتی دار در اختیار شما قرار میدهیم تا در صورت هر گونه بروز مشکل به صورت رایگان تمامی کارهایی که جزئی از گارانتی بوده است را برای شما انجام دهیم. زندگی کردن در خانه بدون یخچال تقریبا غیر ممکن است پس اگر یخچال فریزر ریجیدر شما دچار هر خرابی و یا مشکلی شد، از آنجایی که خرید مجدد آن به بدلیل گران بودن اصلا به صرفه نیست؛ بهتر است سریعا به فکر تعمیر یخچال خود باشید . صد ها تعمیرکار یخچال فریجیدر در سطح شهر وجود دارند می توانید با آن ها برای تعمیرات تماس بگیرید. اما اگر نمیخواهید که وضعیت یخچالتان از این که هست بدتر شود و مجبور به خرج دوباره شوید باید با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریجیدر تماس بگیرید .
تعمیرگاه مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران که تعمیرگاه مرکزی است؛ به نمایندگی های اصلی با مجوز از طرف شرکت فریجیدر گفته میشود که تنها این نمایندگی ها و مراکز مجوز کامل برای تعمیر یخچال فریجیدر و انواع لوازم خانگی آن دارند. با خیال راحت با تماس با تعمیرگاه مرکزی یخچال فریجیدر یخچال خود را به آن ها بسپارید. شماره های نمایندگی ها در پایین صفحه درج شده است. همچنین در صورت لزوم شما میتوانید با تعمیرکاران ما تماس گرفته و بگویید که مدارک رسمی از خود ارائه دهند تا به صورت صد در صد متوجه شوید که تعمیرگاه مرکزی ما برای تعمیر لوازم خانگی فریجیدر مدرک معتبر دارند
چگونه از یخچال جنرال الکتریک به خوبی نگهداری کنیم؟
یخچال ها به دلیل استفاده 24 ساعته در منازل فرسودگی بالایی دارند. اما شما می توانید با رعایت یکسری نکات می توانید فرسودگی یخچال را بسیار کاهش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات را به خوبی یاد بگیرید.
  1. یخچال جنرال الکتریک را به دور از لوازم گرمایشی و اشتعال زا در آشپزخانه نگه دارید.

  2. بین یخچال و دیوار پشت آن بین 10 تا 20 سانت فاصله باشد.

  3. برای تمیز کردن یخچال فریزر آن را از برق خارج کنید.

  4. از سه راهی های محافظ دار برای اتصال یخچال به برق استفاده نمایید.

  5. زمانی که به مسافرت می روید، یخچال را از برق خارج کنید.

  6. ظروف غذا را در به صورت فشرده در یخچال قرار ندهید تا هوا به خوبی داخلش جریان پیدا کند.

  7. مواد غذایی را در ظروف درب دار، داخل یخچال قرار دهید.
چرا درب یخچال جنرال الکتریک بسته نمی شود؟
دلایل زیادی برای بسته نشدن درب یخچال های جنرال الکتریک وجود دارد. این دلایل می تواند بسیار ساده باشد و یا اینکه نیاز به تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک داشته باشید. در اینجا به چند دلیل عمده آن اشاره می کنیم.
  1. داخل یخچال پر از ظرف و ظروف باشد و مانع بسته شدن درب یخچال شود.

  2. مواد غذایی زیادی در قفسه های درب یخچال باشد که باعث سنگین شدن آن شود.

  3. تراز و صاف نبودن سطح زیر یخچال جنرال الکتریک. این عامل ممکن است باعث شود درب یخچال محکم بسته شود و یا اینکه بسته نشود.

  4. کثیف شدن لاستیک درب یخچال.

  5. پوسیدگی لاستیک درب یخچال که در این مورد و مورد بالا نیاز به تعویض لاستیک به دست تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک دارید.
چرا یخچال جنرال الکتریک به خوبی خنک نمی شود؟
عوامل زیادی می تواند علت سرد نکردن یخچال جنرال الکتریک باشد که باید به ترتیب آنها را چک کنید.
  1. یخچال نباید زیاد به دیوار پشتش نزدیک باشد. (بین 10 تا 20 سانتی متر فاصله باشد)

  2. دستگاه نباید به لوازم گرمایشی و اشتعال زا نزدیک باشد و در معرض خورشید قرار بگیرد.

  3. قرار دادن مواد غذایی داغ درون یخچال عامل سرد نکردن یخچال می باشد که عادی است. اما سعی کنید از انجام این کار خود داری کنید.

  4. امکان دارد رله استارت یخچال جنرال الکتریک خراب شده باشد.(این قطعه کوچک در کنار کمپرسور یخچال قرار میگیرد.)
گاهی لازم نیست برای مشکلی که برای یخچال به وجود می آید با تعمیرکار و نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید. بعضی از مشکلات به راحتی و به دست خودتان قابل حل هستند. برای مثال زمانی که درب یخچال به خوبی باز وبسته نمی شود می توانید مواردی که در بالا گفته شد را چک کنید و خودتان آن را حل کنید. اما گاهی باید با تعمیرگاه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید بعضی از مشتریانی که با ما تماس می گیرند به علت دستکاری یخچال و نداشتن اطلاعات کافی باعث خرابی بیشتر یخچالشان شده اند. به همین دلیل توضیه می شود حتما به گلد سرویس تماس بگیرید.