کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آشنای با قابلیت ها پیشرفته برای طراحی فروشگاه اینترنتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
امکانات پیشرفته ی سایت های فروشگاهی در سایت های معمولی فروشگاهی وجود ندارند. البته ممکن است در فروشگاه مورد نظر شما، احتیاجی به امکان مورد نظر نباشد و بهتر است در طراحی سایت فروشگاهی حتما با متخصص راه اندازی سایت های اینترنتی مشورت نمایید. در زیر برخی امکانات را برای شما به صورت بخش به بخش برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای معرفی می نمایم:

سیستم جستجوی پیشرفته و فیلتر بر اساس دسته بندی:
این سیستم بر اساس دسته بندی وب سایت دیجی کالا بسیار قدرتمند می باشد. این سیستم این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت که قرار دارید بتوانید فیلدهای مختص آن دسته بندی را جستجو نمایید. مثلاً اگر در دسته بندی موبایل باشید می توانید تعداد سیم کارت و سایر فیلدهای مربوط به موبایل مورد نظر خود را در بین موبایل های موجود جستجو کنید. یا در صورتیکه در بخش لپ تاپ هستید می توانید پردازنده و سایر فیلدهای اختصاصی مربوط به این دسته بندی را جستجو نمایید. این قابلیت وب سایت بسیار پیچیده می باشد و کنترل پانل کاملی می بایست برای آن در بخش مدیریت، طراحی و  تعبیه شود.

سیستم مقایسه محصولات
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت بین دو یا تعداد بیشتر از محصولات مقایسه نماید تا کاربر بتواند با دید بهتری محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید. همچنین این سیستم فیلدهای مختلف چند محصول را در مقابل هم قرار می دهد تا احتیاجی نباشد کاربر برای مقایسه بین دو محصول چند صفحه مختلف را مشاهده نماید.

سیستم پیگیری محصول
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا در صورتی که قصد داشت از روند تغییرات قیمت و به روز رسانی محصول خاصی آگاه باشد در خبرنامه مربوط به محصول عضو گردد تا با تغییرات جدید در قیمت و سایر مشخصات محصول ایمیلی به کاربر ارسال گردد.

اضافه به علاقه مندی ها
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند محصولات مورد نظر خود را به علاقه مندی های خود اضافه نماید تا در صورتی که نیاز بود بتواند سریعا به آنها دسترسی یابد. همچنین در صورتی که کاربر وارد وب سایت شده باشد علاقه مندی های کاربر در ورودهای بعدی او نیز ذخیره می گردد و به این صورت می توانید به محصولات مورد نظر خود سریعتر دسترسی پیدا نماید.