کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کانکس ساندویچ پانل و انواع آن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ساندویچ پانل مواد کامپوزیتی هستند که از دو صفحه راه راه گالوانیزه یا آلومینیوم رنگی پر شده با PIR ، PUR ، پشم سنگ و… برای عایق کاری ساخته شده اند. ساندویچ پانل ها به عنوان مواد پوششی در سقف ، دیوار و پارتیشن داخلی یا اتاق های ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، آنها سطح بالایی از عایق حرارتی ، عایق رطوبت و صدا را فراهم می کند.
ساندویچ پنل ها از تراکم رطوبت جلوگیری کنید. علاوه بر این ، آنها با ظرفیت تحمل خود نیز مشخص می شوند. ظرفیت تحمل ساندویچ پانل به تراکم ، ضخامت مواد پر کننده آن و شکل سطوح فلزی آن بستگی دارد. کانکس های ساندویچ پانل یک راه حل اقتصادی است که در چارچوب آنالیز هزینه و سود ارزیابی می شود.
 
[عکس: pouriapicweb-5.jpg]
 
ضخامت فلزات (DGS ، آلومینیوم) و مواد پر کننده مورد استفاده با توجه به مساحت استفاده و میزان بار تحمل آن ها تعیین می شود. در هنگام تعیین ضخامت مواد پر کننده ، باید شرایط آب و هوایی منطقه مورد استفاده در نظر گرفته شود. ساندویچ پانل با استفاده از عایق حرارتی ، آب و صدا و بدون نیاز به پوشش دیگری مانند گچ یا رنگ ، پوسته بیرونی ساختمان ها را به زیبایی و مقرون به صرفه تنظیم می کنند.
آن ها با بهترین قیمت ها تهیه می شوند و در ساختمان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که سیستم باربری آن ها از جنس استیل و بتونی پیش ساخته مانند ساختمان های صنعتی ، ساختمان های نظامی ، ساختمان های اجتماعی ، ساختمان های کشاورزی ، امکانات ورزشی ، اماکن ساختمانی ، سیلوها ، هایپر مارکت ها، انبارهای سردخانه و اماکن بازار و مراکز خرید و … است.
کانکس های ساندویچ پانل علاوه بر استحکام ، سبکی در وزن ، توانایی حمل بارهای سنگین و طول عمر بالا، مقاومت بالایی در برابر آتش دارند(تا 65٪).
 
انواع ساندویچ پانل
بام عایق حرارتی: اگر سقف خانه محافظت از سرنشینان را در وقایع طبیعی مانند باران یا خورشید سوزان تضمین نکند، خانه ای ناقص است. ساندویچ پانل ها مستعد نشت نیستند و در مقابل رطوبت مقاوم بوده و به همین ترتیب برای سقف خانه های ساخته شده با هر نوع ماده ای مناسب هستند.
کف یک خانه: ساندویچ پانل ها در صورت تماس با دیگر خواص ماده ای واکنش نشان نداده و دچار پوسیدگی نمی شوند. عایق حرارتی همچنین به تعادل دمای کف خانه شما کمک می کند.
دیوار های خانه: ساندویچ پانل ها نه تنها از لحاظ زیبایی در جایگاه خوبی قرار گرفته اند بلکه رنگ های مناسبی را نیز ارائه می دهند. با این حال ، باید در نظر داشته باشید که شما نمی توانید ساندویچ پانل خود را با هر رنگ دلخواهی رنگ کنید. فقط می توانید همانطور که توسط سازنده ارائه شده است ، رنگ را انتخاب کنید.
نمای ساختمان: می توانید از ساندویچ پانل در کلیه قسمت های بیرونی ساختمان خود استفاده کنید.
مناسب برای ذخیره و مواد شکننده: یکی از ویژگی های بارز ساندویچ پانل ها این است که می توان از ساندویچ پانل ها به عنوان یک وسیله ذخیره سازی استفاده کرد.
دفاتر: با استفاده از ساندویچ پانل ها می توان دفاتری را در کارخانه ساخته  شده است را  در سایت شما در یک ساختمان رسمی تا سه طبقه بنا کرد.
خانه شخصی: شما می توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه برای ساخت و ساز خانه شخصی خود از کانکس های ساندویچ پانل ها استفاده کنید.
 
[عکس: pouriapicweb-6.jpg]