کلیدستان

نسخه‌ی کامل: پروتز منتور چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
پروتز منتور چیست؟ 
پروتز سینه مارک منتور یکی از بهترین نوع پروتز هایی است که در جراحی پروتز سینه برای خانم ها استفاده می شود ، تمام بانوان علاقه به داشتن اندام های زیبا دارند ،لیفت سینه و پروتز سینه از جراحی های زیبایی است که بیشتر مورد توجه خانم ها قرار گرفته است.

انواع پروتز منتور
 

در حال حاضر به صورت عمده دو نوع پروتز برای بزرگ کردن سینه  وجود دارد : 
پروتز آب نمکی ( سالین) پروتز ژلی ( سیلیکونی) جدار هر دو نوع پروتز از سیلیکون غیر قابل نفوذ ساخته شده اما وقتی به نوع پروتز آب نمکی یا ژلی اشاره می شود.

منظور موادی است که پروتز توسط آن پر شده است . به طور معمول پروتزهای آب نمکی پس از قراردادن در محل با سرم نمکی (سالین) پر می شوند ( البته انواع پروتزهای از پیش پر شده نیز وجود دارند) در حالی که پروتزهای ژلی از قبل باسیلیکون پر شده اند. در خصوص ظاهر و شکل پروتز باید گفت که پروتزهای آب نمکی سفت ترند و پروتزهای ژلی شکل طبیعی تری ایجاد می کنند. 

محصولات منتور پروتز سینه منتور شامل سه محصول

®MemoryShape® ،MemoryGel و آب‌نمکی است. 

خانم‌ها برای کار گذاشتن پروتزهای ®MemoryShape و ®MemoryGel باید حداقل ۲۲ سال و برای کار گذاشتن پروتزهای آب‌نمکی و یا بازسازی سینه باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند. خانم‌هایی که در هر جای بدن خود عفونت دارند و یا سرطان دارند و درمان‌های لازم را برای این بیماری‌ها انجام نداده‌اند و خانم‌هایی که باردار هستند و بچه شیر می‌دهند، نباید عمل پروتز سینه را انجام دهند. پروتز سینه منتور ®MemoryShape این پروتزها از ژلی مستحکم و با چسبندگی بالا تولید شده و ظاهری طبیعی، جوان و مستحکم به سینه‌ها می‌دهند. پروتزهای منتور MENTOR® MemoryShape® پروتز سینه قطره اشکی هستند، یعنی قسمت بالایی آن‌ها باریک‌تر بوده و هر چه به سمت پایین می‌آییم برجستگی آن‌ها بیشتر می‌شود.

همانطور که از نامش هم پیداست این پروتزها شکلی شبیه قطره اشک دارند و ظاهر طبیعی سینه را تداعی می‌کنند. داده‌های بالینی نشان می‌دهند که پروتز سینه منتور MemoryShape® پس از کارگذاری و در بازه زمانی ۱۰ ساله، کمترین میزان وقوع عوارض کلیدی را داشته است. پروتزهای سینه منتور دارای ضمانت کامل هستند. پروتز سینه منتور ®MemoryGel این پروتزها کاملاً شبیه به بافت طبیعی سینه بوده و با آن هماهنگی دارند، همچنین کاملاً معتبر و ایمن هستند. در حال حاضر بیش از ۳۰ سال است که میلیون‌ها خانم در سر تا سر جهان پروتز سینه منتور MENTOR® MemoryGel® را انتخاب می‌کنند و از این انتخاب خود هم کاملاً راضی هستند.

این پروتز هم با سطح هموار و هم با سطح بافت‌دار تولید می‌شود. محدوده سایزها و نمایه‌های (مقطع عرضی) پروتز سینه منتور گسترده است و انواع مختلف آن متناسب با هر اندامی وجود دارد. این پروتزهای سینه تنها پروتزهای سیلیکونی هستند که در آمریکا تولید شده و دارای ضمانت کامل می‌باشند. پروتز سینه منتور MemoryGel® Xtra نیز نوع دیگری از این پروتز می‌باشد که سایز آن بالای متوسط بوده و نمایه‌ای برجسته دارد. در پروتز سینه منتور از آخرین نسل سیلیکون‌هایی استفاده می‌شود که مختص این تولیدات فرمول‌بندی شده‌اند. ژل درون پروتزها مایع یا نیمه مایع نیست بلکه ژلی با میزان چسبندگی بالاست و ظاهر آن بسیار شبیه به بافت طبیعی سینه می‌باشد.


 چیست؟