کلیدستان

نسخه‌ی کامل: عوامل موفقیت در پیامک تبلیغاتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اهداف خود را مشخص کنید

عامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی به این مهم بستگی دارد، که شما قبل از این که اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی بکنید، بدانید که قرار است به چه نتایجی برسید. اهداف خود را مشخص کنید. اگر این مورد را رعایت کنید، همه چیز دست به دست هم خواهند داد تا شما در بازاریابی پیامکی موفق باشید. عامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی این است که هدفمند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. اهداف خود را بشناسید و آن ها درک کنید. تا این کار را نکنید، یا نمی توانید قدم های بعدی را بردارید یا در رعایت نکات دیگر نیز بلاتکلیف می مانید. بنابراین اهداف را مشخص کرده و باید بدانید که آیا تمامی پارامترها در راستای این اهدف تنظیم شده اند یا نه. شما اگر در بازاریابی پیامکی، اهداف خود را درک کنید، در واقع عامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی را هم شناخته اید. ممکن است خیلی ها را ببینید که بسیار فعال بوده، بهترین پنل اس ام اس را تهیه می کنند و به لحاظ سخت افزاری همه نکات را رعایت کرده باشند. ولی به موفقیتی دست پیدا نمی کنند. علتش همین است. آنها عامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی را نشناخته اند.
• یک تیم حرفه ای تشکیل دهید

عامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی، شامل این مورد نیز می شود. باید بدانید و آگاه باشید که نه فقط در بازاریابی پیامکی، بلکه در هیچ کسب و کار دیگری نمی توانید به اهداف خود برسید. . یکی از عوامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی این است که یک تیم حرفه ای را قبل از شروع به بازاریابی پیامکی تشکیل دهید. سعی کنید تقسیم وظایف کنید. ببینید چه کسی در چه زمینه ای مهارت دارد. به همین ترتیب با شناخت تیم حرفه ای خود، به یکی دیگر از عوامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی مجهز شده اید. در بازاریابی پیامکی شما دارای قسمت های مختلفی هستید که باید آن ها را مدیریت کنید. ولی بهتر است کار را به کاردان سپرد. مثلاً بخش IT ، بخش شبکه های اجتماعی، ایمیل و ...هر کدام به یک متخصص نیاز دارند. از این بابت خیال تان راحت می شود که هر کسی در جایگاه مناسب خود قرار گرفته است.
ارتباط با مخاطبین

• اطلاعات تماس

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی این است که شما با مخاطبین خود در ارتباط باشید. یعنی باید از قبل به این نکته مهم رسیده باشید که ارتباط با مشتریان خود چقدر می تواند به موفقیت شما در بازاریابی پیامکی کمک خواهد کرد. اگر بدانید این ارتباط با مشتری چقدر می تواند در موفقیت شما در بازاریابی پیامکی کند، شک نکنید، یکی از عوامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی را کشف کرده اید. ارتباط با مشتریان به شکلی پسندیده و متعادل به موفقیت شما کمک خواهد کرد. بنابراین اطلاعات تماس خود را خیلی کوتاه و خلاصه شده در پیامک بیاورید.
• تخفیف و تشویق مخاطبین

یکی از عوامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی این است که، هر چند وقتی به مناسبت های مختلف برای مخاطبین هدف خود تخفیف قائل شوید. یا آن ها تشویق کنید تا با شما همراه شوند. اگر این مورد را رعایت کنید، هم به ارتباط خود با مخاطبین کمک کرده و آن را مفید می کنید، هم شما به اهداف تان نزدیک تر می شوید. پس یکی دیگر از عوامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی، این است که ارتباطی که با مخاطبین خود برقرار کرده اید، رنگ بگیرد. صرفاً ایجاد رابطه با مخاطبین کمکی به شما نمی کند. باید از طریق این پیامک ها مخاطبین خود را به واکنش نشان دادن تحریک کنید. یکی از راه های رسیدن به آن، همین اعلان تخفیف ها و تشویق مخاطبین می باشد.
• نظرخواهی از مشتریان

از دیگر عوامل موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی این است که به مخاطب خود احترام بگذارید. سعی کنید از آن ها بخواهید تا نظر، پیشنهاد یا انتقادی دارند، آن را به شما منتقل کند. حتماً هزاران بار شنیده باشید که رضایت مشتریان شرط موفقیت است. بله درست است، ولی به این شرط که شما از میزان رضایت مشتریان خود آگاه باشید. باید بدانید پیامکی که ارسال می کنید چه تأثیر بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت. شما باید بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی، باید پیامک خود را پیگیری کنید. باید از مشتری نظر بخواهید. به این صورت است که متوجه می شوید، نظر خواهی از مخاطبین چه تأثیری بر موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی شما گذاشته است. آن ها را راضی کرده است یا برعکس.

منبع: پنل اس ام اس وب وان (https://webone-sms.com/)