کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مرکز مشاوره خوب در تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مشاور روانشناس خوب

بارها از ما راجع به تفاوت بین بعضی رشته ها سوال کردند متاسفانه چون مردم ما تفاوت روانپزشک، روانشناس و مشاور را نمی‌دانند اشتباهاً به شخصی مراجعه می‌کنند کهاصلاً ربطی با موضوع شان ندارد و درمانگر هم به اشتباه راهنمایی می کند. مرکز مشاوره خوب در تهران کجاست؟
در این چند خط شما به راحتی می‌توانید انتخاب خود را قطعی تر کنید و با اطمینان خاطر بیشتری قدم بردارید.روانشناس کسی است که در درمان اختلالات از جمله: طیف نوروتیک (یعنی بدون هزینه و توهم) و یا سایکوتیک (یعنی دچار هذیان و توهم) می‌تواند یاری بخش شما باشد.
همچنین در مواردی که احساس می‌کنید، به آسیب‌های اجتماعی از جمله تجاوز، طلاق عاطفی، فقر، افزایش تضاد و تعارض، فضای مجازی و… دچار هستیدبه شدت کمک کننده شما می‌باشد. اگر به هر دلیلی از کیفیت زندگی تان راضی نیستید، به شدت می‌تواند یاری‌گر شما باشد.

اما مشاور االزاماً نمی‌تواند در درمان اختلالات موثر واقع شود. لیکن در کیفیت زندگی تان و روابط تان خیلی تاثیر خواهد گذاشت. روانپزشک برای زمانی است که فرد مبتلا به هذیان و توهم است و یا در اختلالات نوروتیک به قدری قوی می باشد که به تنهایی و رواندرمانی مشکلش حل نمی شود
به طور مثال افسردگی های حاد، دوقطبی، اضطراب های شدید و حملات پانیک و … . اما رفتن به روانپزشک و عدم مراجعه به روانشناس احمقانه ترین کاری است که هر انسانی می تواند انجام دهد چرا که روانپزشک دارویی تجویز می کند در جهت تسکین اعصاب شما.
شما تا زمانی که دارو مصرف می کنید ممکن است حالتان خوب باشد. اما به محض قطع دارو حالتان بدتر می‌شود چرا که علاوه بر مشکل تان اعتیاد به دارو هم به مسئله تان اضافه شده.در ثانی امروزه ثابت شده است که حتی یک داروی سرماخوردگی ساده نیز کلی عوارض دارد، چه رسد به داروهای اعصاب و روان. بنابراین لطفاً با توجه به مشکل تان متخصص آن را انتخاب نمایید.
لازمه یافتن مرکز مشاوره خوب