کلیدستان

نسخه‌ی کامل: جزیره هرمز بهشت گردشگری ایران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
جزیره هرمز به عنوان جزیره رنگین کمان در خلیج فارس به شهرت زیادی رسیده و هر ساله مورد توجه گردشگران بسیاری قرار میگیرد.

سوئیت هتل ساحل سرخ به عنوان تنها هتل تور جزیره هرمزبا مجوز رسمی از اداره گردشگری به عنوان هتل سه ستاره، در عید 1395 افتتاح شده است و در خدمت مسافران و گردشگران محترم می باشد.
هر سوئیت شامل دو تخت خواب دو نفره بوده و دارای آشپزخانه و حمام و دستشویی جداگانه می باشد. مجموعه در یک حیاط بزرگ واقع شده است.
در زیر تصاویری از این سوئیت هتل را مشاهده می کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو سوییت با قیمت مناسب با شماره     09121575713 آقای پاسلارزاده تماس حاصل فرمایید. از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید:

http://instagram.com/hotelsahelsorkh
One of the most amazing places in Iran. If you are in Qeshm or Bandar Abbas and you don't visit the hormoz island of Persian Gulf, then you are a big loser!!!!don't miss red beach, Rainbow valley and salt cave. Also try the special bread from the island for your breakfast!

During my stay in the hormuz island I was in red beach hotel. A three star very clean good price hotel. each room has two big comfortable beds with a private kitchen. Before going there contact Mr. Ali 0098-9121575713 to book a room. English speaking, very well behaved and providing me with extra stuff I need. hormuz island The food of the restaurant is very delicious sea food with really cheap price. I would really recommend you to go there

[عکس: 1bde0_f172.jpg?c=dd53]

Copyright ©2019  -  Privacy  -  Terms of Service  -  Contact  -  Mobile Site