کلیدستان

نسخه‌ی کامل: سقف حیاط خلوت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به بالا رفتن جمعیت و کوچک شدن فضاهای منازل که موجب شده است در ساختمان سازی ها تمامی فضا ها به کار گرفته شود .یکی از فضاهایی که در بیشتر مواقع بدون استفاده می ماند و قابلیت کاربری بالایی را می تواند داشته باشد حیاط خلوت (پوشش سقف حیاط خلوت) و پاسیو (سقف پاسیو) می باشد. پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو به دلیل ایجاد فضایی جهت اتاق و آشپزخانه و یا به کارگیری موارد دیگر و بزرگ کردن فضای منزل به کار می رود.
پوشش سقف حیاط خلوت می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود مه در مقالات سایت در این خصوص مطالب مفید بسیاری را آورده ایم. گروه پوشش ساز در زمینه ساخت و نصب نورگیر حبابی و نورگیر سقفی بسیار مجرب و با مهارت است. 
بنا براین پوشش ساز قابل اطمینان ترین گزینه در زمینه ساختمان و امور تخصصی آن مانند: نصب نورگیر سقفی و نورگیر حبابی، پوشش سقف حیاط خلوت ، سقف پاسیو ، نورگیر، طلق پلی کربنات و ….است.  این تیم با پرسنل با تجربه و ماهر خود آماده همکاری با مشتریان عزیز می باشد.
پلی کربنات گلخانه؛ یکی از مهمترین ابزار های ساخت هر گلخانه ای است. جای بحث نیست که صنعت گلخانه یکی از صنایع مهم و همچنین بسیار پر سود در بسیاری از کشور های جهان است. به همین دلیل است که امکانات و روش های متنوعی برای بهره وری هر چه بیشتر وارد این صنعت مهم گردیده و همواره تکنولوژی های جدید به کمک این صنعت می آیند.
هر چند تا به امروز پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شد اما می توان با جرئت گفت که هنوز هم بسیاری از افراد پاسخ چالش ها و نیاز های مهم این صنعت مانند “استحکام” و “عبور نور” را نمی دانند. در این مقاله قصد داریم در خصوص یکی از جدیدترین و مناسب ترین ابزارهایی که هم استحکام بالا و هم نور مناسب را برای گلخانه ها به ارمغان آورده صحبت کنیم و ۸ مزیت مهم این محصول را شرح دهیم. این شما و این ورق پلی کربنات گلخانه
پلی کربنات گلخانه ای یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضای گلخانه است زیرا به میزان ۲۵۰ برابر محکم تر از شیشه بوده و بیش از ۹۰% نور را از خود عبور می دهد (بیشتر از شیشه) و از این جهت هیچ رقیبی ندارد. همچنین این ورق ها به دلیل وزن بسیار سبک خود به راحتی جابجا شده و از انعطاف پذیری مناسبی بر خوردار هستند و همچنین نکته مهم دیگر این است که این محصول به شدت صرفه اقتصادی دارد زیرا عایق انرژی است. پس بدیهی است که این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای گلخانه شما باشد. اما قبل از خرید پلی کربنات گلخانه پیشنهاد می کنیم به موارد زیر دقت فرمایید.


انتخاب نوع، ضخامت و اندازه ورق

اولین فاکتور مهم قبل از خرید ورق پلی کربنات توجه به منطقه و محل زندگی مورد نظر شماست. اگر در یک محل سردسیر زندگی می کنید و احتمال بارش برف در آنجا زیاد است پس باید ضخامت بالایی برای ورق پلی کربنات انتخاب کنید و اگر در یک مکان گرمسیر زندگی می کنید پس بهتر است ضخامت کمتری برای این ورق ها انتخاب کنید.

منبع : https://pamenar.co/greenhouse-poly-carbonate/