کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چگونه تجربه لذت بخش برای کاربران در سایت ایجاد کنیم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مردم سعی میکنند بیشتر احساسی که شما در درون آنها ایجاد کرده اید را به خاطر بسپارند. در واقع طراحی سایت شما در جلب مشتری و اینکه کاربران شما احساس خوش آیندی را داشته باشند خیلی مهم و تاثیرگذار است. بنابراین این قضیه خیلی اهمیت دارد که سایتتان باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان آنها بتوانند محصول مورد خود را بررسی کنند و در نهایت به فروش ختم شود. ازطرفی ایجاد یک محیط امن هم که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت میکنیم اهمیت زیادی دارد اما فقط نباید حریم امنیت پرداخت باشد، از آنجایی که کاربران برای خودشان حساب کاربری ایجاد میکنند باید حریم شخصی آنها هم بسیار امن باشد تا به راحتی بتوانند بازدید و محصول خود را خریداری کنند. پس در این مقاله تلاش میکنیم راه هایی که باعث میشود کاربران شما حس خوبی را در سایت شما داشته باشند را بررسی کنیم.
ایجاد فضایی دلچسب

در درجه اول شما باید طرح سایتتان را زیبا کنید. وقتی کاربران وارد سایت شما میشوند در درجه اول انتظار دارند که فضای سایت دلچسب باشد. از این رو شما باید برای ایجاد همچنین فضایی از بهترین عکس ها و ویدئوها استفاده کنید. بهترین عکس ها و فیلم هایی که میتواند نظر آنها را به جود جلب کند را در درون سایتتان قرار دهید. وقتی این اتفاق بیفتد آنها احساس لذت بخشی را خواهند داشت و این یک تجربه لذت بخش برای آنها میشود. در واقع در ذهنشان میماند که وارد سایتی شده اند که از بهترین ها برای جذب مشتری استفاده کرده است و این یک تجربه عالی برای آنها میباشد.
تشویق مشتریان
در خیلی از سایت ها قسمتی با عنوان فراخوان وجود دارد. برای اینکه احساس بهتری را در آنها ایجاد کنید سعی کنید تا اطلاعات بیشتری را از شما و خدماتی که ارائه میدهید در سایت به دست آورند. این کار را میتوانید با یک سری توضیحات کامل که قسمتی از سایت خود را به آن اختصاص دهید و یا استفاده از فلش های رو به پایین یا بالا میتوانید انجام دهید. این کار در عین سادگی ولی خیلی پرکابر است برای اینکه کاربران شما بتوانند در سایت شما احساس لذت بخشی را داشته باشند. پس آنها را تشویق کنید تا جستجوی بیشتری را برای کسب اطلاعات در سایتتان داشته باشند.
منبع :http://www.modiresite.com