کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید آنتی ویروس کسپرسکی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در این مطلب سعی بر آن داریم تا شما را با شاپ کسپرسکی خرید آنتی ویروس کسپرسکی و شاپ کسپرسکی طرز خرید لایسنس کسپرسکی ، آشنا کنیم .
اما در ابتدا نیاز است تا به شما را با ایمن آنتی ویروس بیشتر آشنا کنیم .
به نرم افزاری که مسئولیت پاکسازی و جلوگیری از ورود ویروس وعوامل مخرب به کامپیوتر را برعهده دارد آنتی ویروس می گویند .
آنتی ویروس در واقع یک برنامه کامپیوتری است که برای حذف ویروس ها ، فایل ها و تشخیص و دیگر بد افزارها از آن استفاده می شود .
نحوه عملکرد این آنتی ویروس ها ، بدین صورت است که ، موتور جستجو با الگوریتم مخصوص به خود میلیون‌ها فایل را در مدت زمان کوتاهی بررسی و از شناسه‌ها برای ردیابی فایل‌های آلوده و مخرب استفاده می کند .
 شناسه ، بخشی از رشته لایه‌های مختلف فایل‌ها را در بردارد و مانند اثر انگشت برای هر ویروس یکی است .
یکی دیگر از قابلیت هایی که بیشتر برنامه‌های آنتی ویروس در موتور جستجوی خود ایجاد می‌کنند ، توانایی شناسایی رفتارهای مشکوک فایل‌ها و ایجاد سطوح دسترسی برای برنامه‌های مختلف است .
معرفی انواع آنتی ویروس ها :
 Shield Deluxe Antivirus
کار این آنتی ویروس پیشرفته و فعال ، محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها، حملات فیشینگ و دزدی هویت است که توسط موتور آنتی ویروس بیت دیفندر پیگیری می شود در حال حاضر بهترین آنتی ویروس است .
Trend Micro Titanium Antivirus
کار این آنتی ویورس حفاظت از ویروس ها ، جاسوس افزارها ، مزاحمان، بهینه سازی دیوار آتش ، کنترل والدین ، بهیه سازی دیوار آتش ، حفاظت از گوشی های هوشمند و ... است .
Kaspersky Antivirus
کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای ، کاسپرسکی ، کسپراسکی ، کسپراسکای  و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد .
کسپرسکی ، آنتی ویروس محافظت کامپیوتر در برابر تهدیدات شناخته شده و نظارت بر فعالیت های سیستم را فراهم می کند .
 زمان اسکن واقعی از فعالیت های اینترنتی را دارا است ، همچنین شامل پشتیبانی فنی و یک سال اشتراک به محصولات ضد نرم افزارهای مخرب و به روز رسانی است .
کسپرسکی یکی از نرم‌افزارهای ضد ویروس معروف است که توسط شرکت کسپرسکی ساخته شده‌ است .
نحوه کار آنتی ویروس کسپرسکی ، حفاظت ، کشف و نابودی ویروس کامپیوتری ، تروجانها ، کرم‌ها ، جاسوس‌ها ، نرم‌افزارهای تبلیغاتی و کی‌لوگر، کشف و نابودی روت‌ کیت‌های ناشناخته ، کشف و از بین بردن روت‌ کیت‌ها ، جلوگیری از هک در چت روم‌ های آی ام ،  اسکن هم‌ زمان اینترنت و ایمیل ، قطع بدافزارها به طور سریع و بدون اجازه‌گیری ، ابزارهایی جهت امنیت لوح‌ها ، می باشد .
 را دارید باید ، بدانید که لازمه نصب آن داشتن :Kaspersky اگر قصد شاپ کسپرسکی خرید آنتی ویروس
دی وی دی یا ی دی رام ، اینترنت اکسپلورر ۵٫۵ یا بالاتر و ویندوز 0/2 اینستالر، یا بالاتر می باشد .
 را انجام دهید ؟ جواب این است :Kaspersky اگر سوال دارید که چرا باید شاپ کسپرسکی خرید آنتی ویروس
دلایل زیادی برای استفاده شاپ کسپرسکی و خرید آنتی ویروس کسپرسکی وجود دارد که ما در اینجا به بعضی از این نکات اشاره می کنیم :
. کاهش قابل توجه هزینه های تعمیر و نگهداری و پشتیبانی کامپیوترها و شبکه های خانگی و سازمانها و غیره می باشد همانطور که می دانید هزینه های تعمیر و نگهداری و پشتیبانی کامپیوترها روز به روز افزایش یافته و از نظر مالی هزینه های سنگینی را به افراد و همچنین سازمانها و موسسات تحمیل می کنند .
. حفظ امنیت اطلاعات و داده ها
. جلوگیری از نفوذ ویروسها و تروجان ها و کرمها و برنامه های مخرب .
. کاهش هزینه در مواقعی که ویروسها یا دیگر برنامه های مخرب فایلها و اطلاعات را پاک می کنند و نیاز به بازیابی اطلاعات است و در این مواقع نیاز به صرف هزینه های زیاد از نظر زمانی و مالی می باشد تا شاید اطلاعات بازیابی گردند .
. جلوگیری از نفوذ هکرها و کراکرها .
. استفاده بهینه از منابع سیستم .
 شاپ کسپرسکی با خرید آنتی ویروس Kaspersky 
میتوانید ازاطلاعات شخصی ، عکس های خانوادگی ، اکانت شبکه های اجتماعی ،
رمز کارت های اعتباری و ده ها مورد دیگر که این روز ها جز جدایی ناپذیر روزمرگی ما هستند محافظت کنید .
قبل از خرید آنتی ویروس کسپرسکی بهتر است بدانید که این محصول ، اولین خط دفاعی کامپیوتر شما در مقابل تهدیدات و بد افزارهای امنیتی عصر حاضر می باشد.
بعد از نصب ، کامپیوتر شما بدون هرگونه افت سرعت یا خلل در عملکرد ، از محافظت اساسی و لحظه ای آنتی ویروس در مقابل آخرین حملات بد افزاری برخوردار میگردد .
  Kaspersky شاپ کسپرسکی خرید آنتی ویروس
 مخصوص کسانی است که به دنبال پایه‌ای ترین سطح امنیت هستند و به صورت رایج و روزمره از اینترنت استفاده می‌کنند .
این آنتی‌ویروس از اطلاعات موجود بر روی رایانه شخصی در برابر ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها و تروجان‌ها محافظت می‌کند و اجازه نمی دهد باج‌ افزارها کنترل فایل‌های کاربر را در اختیار بگیرند .
کمک به عملکرد درست و بهینه کامپیوتر و کنترل آسان امنیت به صورت آنلاین از مهم‌ترین ویژگی‌های این آنتی ویروس می باشد .
کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۸ اولین خط دفاعی کامپیوتر شما در مقابل تهدیدات و بدافزارهای امنیتی عصر حاضر
می باشد.
قبل از شاپ کسپرسکی خرید لایسنس کسپرسکی باید بدانید که این شرکت  با نام کامل لابراتوار کسپرسکی یک شرکتی روسی است  و در زمینه امنیت کامپیوتر فعالیت می کند و در سال ۱۹۹۷ توسط ناتالیا کاسپیرسکی و یوگنی کاسپیرسکی تاسیس شد و دفتر اصلی این شکرت در شهر مسکو قرار دارد .
بدون تردید این شرکت ، بهترین برنامه های امنیتی نظیر کسپرسکی آنتی ویروس و کسپرسکی اینترنت سکیوریتی و کسپرسکی توتال سکیوریتی موجود در دنیا را عرضه می کند که می تواند حداکثر محافظت ، را از کامپیوتر شخصی شما انجام دهد .
حالا که تصمیم گرفتید تا از اطلاعات شخصیتان در مقابل ویروس ها با شاپ کسپرسکی خرید لایسنس کسپرسکی محافظ کنید یعنی به تمامی اطلاعات با ارزش خود بر روی کامپیوترتان اهمیت دادید . در عین حال به صدها هزار بد افزاری که مجرمان سایبری هر روز در حال طراحی آن‌ها هستند نیز فکر کردید و حس کردید که به امنیت نیاز دارید تا بتواند در مقابل این موارد کامپیوتر و اطلاعات مهم را حفظ کنید .
بهتر است بدانید این آنتی ویروس تاحالا چند جایزه برده و بر پایه‌ی فضای ابری طراحی شده تا از کامپیوتر و اطلاعات شما در مقابل جدیدترین تهدیدات امنیتی محافظت کند .
شاپ کسپرسکی با خرید لایسنس کسپرسکی ، امنیت آن ، سرعت شما را کاهش نمی دهد ، شما به امنیتی نیاز دارید که در پشت صحنه کار خود را انجام دهد و از شما در مقابل تهدیدات محافظت کند بدون این که بر روی عملکرد کامپیوتر شما تاثیری داشته باشد ، لذا تیم توسعه‌ی کسپرسکی به سختی کار کرده تا ظرفیت زیادی از سخت افزار دستگاه شما گرفته نشود و افت سرعتی در عملکرد دستگاه را نداشته باشید .
از مهم ترین نکات در طراحی این نرم افزار سادگی در کاربرد آن است ، به طوریکه یک کاربری که حرفه ای هم نباشد ، به سادگی بتواند از آن استفاده کند ، در این راستا آنتی ویروس کسپرسکی به بهترین نحوعمل کرده و با داشتن رابط کاربری آسان ، سهولت استفاده از آن را به شما هدیه می دهد .
در سال های گذشته نرم افزارهای تامین امنیت ، در فضای مجازی ، پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای داشته و قابلیت های زیادی به این نرم افزارها اضافه شده است ، کمپانی کسپرسکی نیز به عنوان یکی از پیشرو ترین شرکت ها در این عرصه ، نرم افزارهای امنیتی خود را ، مجهز به امکانات ویژه و محصولات متنوع مانند :  Kasperskyاینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی کسپرسکی کرده که شاپ کسپرسکی با خرید آنتی ویروس
شما هم می توانید  از این امکانات بهره مند شوید .
شما با شاپ کسپرسکی خرید آنتی ویروس کسپرسکی یک آنتی ویروس خوب را انتخاب کرده اید که ویژگی های
 :Kasperskyشاپ کسپرسکی خرید آنتی ویروس
یکی از مهمترین نکات در قدرت و کارایی ، موتور جستجوی آن می باشد. بنابراین یک آنتی ویروس خوب باید از یک موتور جستجوی قوی و ترکیبی از موثرترین روش های تشخیص بد افزارها استفاده نماید .
باید از بانک اطلاعاتی قوی برخوردار باشد و به طور منظم ، دیتابیس خود را به روزرسانی کند  تا در برابر
 بد افزارهای جدید ، موثر واقع شود.
البته شما به عنوان کاربر، برای تامین امنیت خود موظف هستید ، لایسنس قانونی این نرم افزارها را تهیه کنید تا بتوانید به طور منظو آنتی ویروس خود را آپدیت کنید .
شاپ کسپرسکی با خرید آنتی ویروس کسپرسکی ، از سرعت مناسبی برای اسکن کردن سیستم برخوردار می شوید
 تصور کنید هر بار که قرار است سیستم شما اسکن شود ساعت ها طول بکشد ،  شما پس از چندین بار اسکن ، از اسکن مجدد خسته شده و دیگر از اینکار صرف نظر می کنید . همچنین می بایست از آنتی ویروسی استفاده کنید که بار کاری پردازنده را تا حد خوبی استفاده کرده و آن را بی دلیل بالا نبرد .
نمایش هشدارهای غلط می تواند برای کاربران دردسر ایجاد کند و کاربران را به آنتی ویروس ها بی اعتماد کند . پس شاپ کسپرسکی  با خرید آنتی ویروس کسپرسکی مطمئن باشید نمایش پیغام ها و هشدارهای غلط خلاص می شوید ..