کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هر آنچه در رابطه با ترکیه و مهاجرت به ترکیه باید بدانید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همواره برای مهاجرت به استانبول، خرید ملک در ترکیه، اقامت در استانبول و... نیاز است تا مسائل سیاسی و اجتماعی مربوط به کشور را بدانید تا با آگاهی لازم برای تصمیمات خود اقدام کنید. در این مطلب بر آنیم تا شما را با هر آنچه در رابطه با ترکیه و مهاجرت به ترکیه باید بدانید، آشنا سازیم.

دانستنی های ترکیه
در طی سال های اخیر کشور ترکیه از جمله کشورهای مقصد مسافران ایرانی بوده و هست. در این میان برخی در نظر دارند علاوه بر سفر، برای مهاجرت و اقامت در ترکیه و یا اقامت در استانبول نیز اقدام کنند.
کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران از شرایط خوبی برای مسافران ایرانی برخوردار است. فرهنگ و آداب مردم ترکیه شبیه به مردم ایران می باشد و به راحتی می توان با آن اخت شد.
از دانستنی های جالب ترکیه می توان به این موضوع اشاره کرد که ترکیه به سبب جایگاه جغرافیایی، کشوری آسیایی-اروپایی به حساب می آید. در این صورت می توانید با سفر به ترکیه با یک تیر دو نشان بزنید و هم از قسمت آسیایی دیدن کنید، هم قسمت اروپایی.

[عکس: 2-min.jpg]

مهاجرت به ترکیه
امروزه مهاجرت به کشورهای همسایه و به خصوص مهاجرت به ترکیه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع در مقاطع زمانی خاص ممکن است دشوار به نظر برسد اما با در بر داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با قوانین کشور ترکیه می توانید به تصمیمات خود جامه عمل بپوشانید. در این صورت شما می توانید برای اخذ اقامت در استانبول به راحتی و با قوانین و شرایط پیش بروید و اقامت خود را اخذ نمایید.

در این میان ممکن است در صورت نا آگاهی، سرمایه خود را از دست بدهید و بالعکس، در صورتیکه متناسب با قوانین آن کشور پیش بروید، با سرمایه ی کم اما به جایگاه درست و تصمیمات خود دست یابید.

مشاوران شرکت لیان در این شرایط می توانند همراه شما باشند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند. بدین منظور می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت و خرید آپارتمان در ترکیه و... از طریق صفحه تماس با ما، مشاوره ای تخصصی از مشاوران لیان دریافت نمایید.

[عکس: ac67f1af-b2be-4776-8eef-cfd398697bfb-min.jpg]

مواردی که باید قبل از سفر و مهاجرت به ترکیه بدانید:
• واحد پولی کشور ترکیه، لیر است و برای خرید و فروش ارز، روزانه قیمت گذاری تعیین می شود. شهر آنتالیا و خیابان آتاتورک را می توان بورس صرافی ها و بانک ها در نظر گرفت.
• استفاده از تاکسی ها در ترکیه و هزینه ی آن طبق تاکسیمتر مشخص می شود و این هزینه در طول شب کمی بالاتر از روز می باشد.
• با استفاده از مینی بوس و اتوبوس می توانید با هزینه ای کمتر به گشت و گذار در شهر بپردازید.
• با ارائه پاسپورت و پرداخت هزینه ی اندک می توانید سیم کارت تلفن همراه در ترکیه را خریداری نمایید.
• ساعت رسمی کشور ترکیه، یک ساعت و نیم عقب تر از ساعت رسمی در ایران است.
• تلفن های ضروری در ترکیه:
پلیس امداد 155
در صورتی که محدوده ی شهری خارج هستید با شماره ژاندامری تماس حاصل کنید 156
آمبولانس اورژانس 112
آتش نشانی 110

[عکس: turkey-min.jpg]