کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تحویل خودرو در کیش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بعضی اوقات تصمیم می گیرید که در سفر به کیش خودرو اجاره کنید. معمولاً بهتر است که از قبل خودرو را رزرو کرد. البته اغلب مواقع هم همینطور هست و خودرو را از قبل رزرو می کنند که وقتی به کیش رسیدند، خودرو را بدون اتلاف وقت تحویل بگیرند. خب حالا ما در این مقاله قصد داریم نحوه ی تحویل خودرو در کیش بعد از رزرو کردن آن و رسیدن به کیش بیان کنیم.

خوب در ابتدا لازم است که یک شرکت معتبر اجاره خودرو در کیش که دارای مجوز رسمی باشد را پیدا کنید و سوابق آن را چک کنید زیرا در غیر اینصورت امکان دارد به مشکلات زیادی برخورد کنید. چون شما از راه دور خودرو رزرو می کنید و مبلغی بیعانه پرداخت می کنید.

قدم بعدی لازم است که شما با توجه به نیاز و بودجه خود یک ماشین را انتخاب کنید و مدت زمان اجاره هم مشخص نمایید. بعد از این مراحل وقتی شما به فرودگاه جزیره کیش رسیدید ماشین درب فرودگاه تحویل شما خواهد شد.

نحوه تحویل خودرو در کیش هم به این صورت است که در ابتدا جاهایی روی بدنه که خط و خش دارد را به شما نشان می دهند و کامل توضیح می دهند که کجا های بدنه ی خودرو خوردگی دارد مثل رینگ ها یا سپر های جلو و عقب. البته این برای آسوده شدن خیال شما هست و اگر از شرکت مطمئن ماشین اجاره کنید هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

در مورد قسمت فنی ماشین هم اگر مشکلی پیش آمد حتما با شرکت اجاره دهنده تماس بگیرید تا شرکت در اولین فرصت به محل شما مراجعه نماید. نماینده شرکت، مشکل را بررسی می کند و ماشین را به تعمیرگاه فرستاده و یک ماشین دیگر در اختیار شما می گذارد. توجه داشته باشید اگر در صورت بروز مشکل فنی با شرکت تماس نگیرید، مسئولیت مشکل احتمالی با شما خواهد بود و مقصر شناخته خواهید شد. در نتیجه نگران مشکل فنی نباشید و در هنگام بروز مشکل فقط با شرکت تماس بگیرید.

همچنین قوانین و مقررات جزیره هم به شما توضیح داده می شود و پس از طی این مراحل یک قرارداد رسمی بین مسافر و شرکت اجاره دهنده تنظیم می شود که تمام نکات در آن ذکر شده است. سپس مبلغی بابت ضمانت ماشین از مسافر دریافت می شود. در آخر شما سوار ماشین خود می شوید و با موزیک شادی که در ماشین برای شما گذاشته شده است از فرودگاه به سمت مقصد خود حرکت می کنید.

پس از پایان مدت قرارداد هم می توانید ماشین را در محل اقامت و یا فرودگاه تحویل دهید و مبلغ ضمانت خود را پس بگیرید.