کلیدستان

نسخه‌ی کامل: 25 نرم افزار موبایل آندروید برای توسعه دهندگان و طراحان وب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
25 نرم افزار موبایل آندروید برای توسعه دهندگان و طراحان وب
طراحی رابط کاربری موبایل

[عکس: 25-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2...%D8%A8.jpg]


با این حال، با هزاران برنامه آندروید در دسترس برای دانلود، سخت است که مفیدترین انتخاب را انتخاب کنید. 


برای کمک به شما، 25 برنامه اندرویدی را جمع آوری کرده ایم که نباید از آن به عنوان طراح، توسعه دهنده یا مترجم خارج شوید. 
1. 




این یک برنامه Android رایگان برای گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی شما است. این یک ویرایشگر تصویر بسیار مفید برای ویرایش سریع است. بسیاری از ویژگی های آن عبارتند از: 
2. 




این برنامه به شما کمک می کند تا ترکیب رنگ درست را پیدا کنید. 


این برنامه را می توان به صورت نسخه آزمایشی به صورت رایگان دریافت کرد و نسخه کامل را می توان برای 3.00 دلار خریداری کرد. 
3. 




این برنامه رایگان است که برای نصب فونت های زیبا بر روی گوشی شما طراحی شده است. این اجازه می دهد تا شما صدها فونت را به طور مستقیم به گوشی خود بارگیری کنید. شما می توانید از یک لیست بزرگ از فونت ها انتخاب کنید، آنها را پیش نمایش و حتی مقایسه کنید تا بهترین ها را بگیرید. 
4. 



این برنامه یک ویرایشگر متن و کد منبع برای تلفن های همراه و قرص است. این برای تابلوهای نسل جدید مفید است که دارای صفحه کلید بیرونی هستند. بسیاری از ویژگی های آن عبارتند از:


این برنامه برای 2.94 دلار آمریکا در دسترس است. 
5. 

[عکس: 4.jpg]


این برنامه ساده و راحت ردیابی زمان بر روی بروید. برای همه کارشناسان آزاد که ساعت ها کار می کنند، این بهترین برنامه برای دانلود است. پیگیری روزانه خود را انجام دهید و می دانید که چقدر وقت صرف هر کار. برنامه رایگان برای دانلود است. 
6. 

[عکس: 5.jpg%20alt%20=]


Evernote یک برنامه بسیار مفید برای مترجمان آزاد است. 


برنامه را می توان آزادانه از فروشگاه Google Play دانلود کرد. 
7. 

[عکس: 6.jpg]


با وردپرس بر روی تلفن و رایانه لوحی شما مجوز انتشار را دارید. برنامه باعث می شود که محتوای ایجاد و مصرف بسیار آسان باشد. شما می توانید پست های خود را در وب سایت های خود بنویسید، ویرایش کنید و آنها را منتشر کنید. شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید. 
8. 

این برنامه برای طراحان بسیار مفید است به سرعت تغییر اندازه تصاویر. شما همچنین می توانید تصاویر را از طریق آن به اشتراک بگذارید و آنها را ارسال کنید. بسیاری از ویژگی های آن عبارتند از: 
9. 




برنامه نویسی برای بسیاری از توسعه دهندگان ممکن است بسیار سخت باشد اگر بر روی گوشی انجام شود. 


شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید. 
10. 




این یکی از برنامه های مورد علاقه برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان است که دوست دارند از طریق تلفن کار کنند. 


برنامه رایگان برای دانلود است. 
11. 

[عکس: 15.jpg]


Fontest یک توسعه دهنده رایگان و ابزار تایپوگرافی است که به شما امکان می دهد تا سریعا فونت های دلخواه خود را که در Android ارائه می شود پیش نمایش دهید. بسیاری از ویژگی های آن عبارتند از: 
12. 

[عکس: 16.jpg]


Fresco یک برنامه نقاشی بسیار آسان برای استفاده است که ویژگی های فیلتر، لایه ها و موارد دیگر را دارد. 


این برنامه در دسترس برای دانلود برای 3.55 دلار آمریکا است. 
13. Skitch - ضربه محکم و ناگهانی علامت گذاری به عنوان ارسال کنید.

[عکس: 17.jpg]


اگر چیزی را که ایده ای برایتان می بینید، از Skitch به آن ضربه بزنید، با استفاده از ابزارهای ساده آن را علامت بزنید و سریع آن را ارسال کنید. شما می توانید فورا خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می توانید Skitch را به دلایل بسیاری از قبیل: رویدادها، مدرسه، خانه و برای سرگرمی استفاده کنید. برنامه رایگان برای دستگاه های خود را دانلود کنید. 
14. 

[عکس: 18.jpg]


اسکایپ برای همه مترجمان آزاد بسیار مفید است. میلیون ها نفر از اسکایپ برای برقراری ارتباط با افرادی که بیشترین اهمیت را دارند استفاده می کنند. اگر شما با دیگر کارفرمایانی که در طرف دیگر کشور یا حتی جهان زندگی می کنند مشغول به کار هستند، اسکایپ تماس تلفنی بسیار ارزان می کند. برنامه رایگان برای دانلود است. 
15. 

[عکس: 19.jpg]


هنگامی که شما می خواهید به روز رسانی با طرح های متخصص و موضوعات از سراسر جهان در مورد وب، مایکروسافت برای توییتر برنامه برای آن است. شما می توانید از چندین حساب توییتر استفاده کنید و به صورت همزمان در فیس بوک و توییتر پست کنید. این برنامه رایگان است برای تلفن های موبایل و قرص های خود دانلود کنید. 
16. 

[عکس: 20.jpg]


چیزهای جدیدی را درباره تایپوگرافی کشف کنید یا دانش خود را در حوزه نامه ها سازماندهی کنید. Typomapp یک روش عالی برای یادگیری هنر تایپوگرافی است. برنامه به طور مداوم به روز می شود به طوری که شما می توانید حقایق جدید و ارقام مربوط به تایپوگرافی را بخوانید. این برنامه در دسترس برای دانلود برای 1.45 دلار آمریکا است. 
17. 

[عکس: 21.jpg]


این برنامه به ویژه برای مبتدیانی که علاقه مند به یادگیری آخرین فن آوری مربوط به HTML5 هستند طراحی شده است. این برنامه همچنین شامل نحو با تمام جزئیات و توضیحات مربوط به برچسب ها است. این برنامه رایگان است برای دستگاه های Android خود دانلود کنید. 
18. 

[عکس: 22.jpg]


این برنامه تصویری است که به شما امکان ویرایش عکسها با فیلترها و جلوهها را میدهد. 


برنامه رایگان برای دانلود است با این حال، نسخه حرفه ای نیز با بسیاری از ویژگی های بیشتر و بدون تبلیغات موجود است. 
19. 

[عکس: 23.jpg]


با استفاده از این برنامه، شما می توانید به تمام پروفایل های گزارش گوگل آنالیز وب و برنامه خود را از طریق دستگاه های Android خود دسترسی داشته باشید. دسترسی به داده های تحلیلی خود را از هر کجا دریافت کنید آخرین نسخه این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید و از آمار و ارقام شما در خانه یا دفتر خود مراقبت کنید. 
20. Adobe Edge Inspect CC

[عکس: 24.jpg]


این برنامه صرفا برای طراحان وب و توسعه دهندگان است که به دنبال مرورگرهای تلفن همراه هستند. برنامه دارای ویژگی های بسیاری از جمله:
21. 

[عکس: 25.jpg]


این برنامه به شما اجازه می دهد تصاویر را مجددا رنگ کنید و جلوه های خنک را به آنها اعمال کنید. هر تصویر را انتخاب کنید، آن را به رنگ خاکستری یا رنگ دیگری که میخواهید تبدیل کنید. ویژگی های آن عبارتند از: 
22. FxCamera - یک برنامه دوربین رایگان
است
[عکس: 26.jpg]


FxCamera یک برنامه دوربین آسان و خلاق برای دستگاه های Android شما است. 


برنامه رایگان برای دانلود است. 
23. 

[عکس: 27.jpg]


AndFTP FTP، FTPS، SCP، سرویس SFTP است. این می تواند چند تنظیمات FTP را مدیریت کند. این را می توان با هر دو دستگاه و FTP مرورگر فایل استفاده می شود. این اجازه می دهد تا شما را به دانلود، آپلود، همگام سازی، و به اشتراک گذاری با پشتیبانی از رزومه نیز هست. برنامه رایگان برای نصب بر روی دستگاه شما است. 
24. 

[عکس: 28.jpg]


Mindjet بهترین راه برای ضبط و سازماندهی اطلاعات بصری است. 


این برنامه رایگان است برای موبایل و تبلت آندروید خود دانلود کنید. 
25. 

[عکس: 29.jpg]


این برنامه باید برای شما باشد، چه شما یک طراح یا یک توسعه دهنده هستید. این گفتگوها را از افراد جذاب ترین در سراسر جهان ارائه می دهد. برنامه کاملا رایگان برای دانلود است و مذاکرات عبارتند از: 
26. 

[عکس: 30.jpg]


این یک برنامه کامل برای همه freelancers، طراحان و توسعه دهندگان است که مایل به نشان دادن کار خود را به هر کسی بدون داشتن اتصال به اینترنت است. این اجازه می دهد تا نمونه کارها را سفارشی کنید و تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید نشان دهید و چگونه می خواهید آن را به مردم نشان دهید. این برنامه رایگان است برای دستگاه های Android خود دانلود کنید. 
تمام شده است

بنابراین، این لیستی بود برای 26 برنامه Android که نباید از دست داد. همه این برنامه ها برای طراحان، برنامه نویسان و مترجمان آزاد است. لیست می تواند تا آنجا که می توانید تصور کنید؛ با این حال، سعی کردم بهترین برنامه هایی را که شما باید استفاده کنید به شما نشان می دهد. 

src = "31.jpg
مقالات مرتبط
[عکس: %D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%A6%D8%A7%D9%84%DB%...%D8%B2.jpg]

[عکس: 50-%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A8...%D8%A8.jpg]

[عکس: %D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9...%D8%A8.jpg]