کلیدستان

نسخه‌ی کامل: طراحی اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 و درج آگهی به صورت کاملا اختصاصی و برنامه نویسی شده توسط شرکت نوپرداز انجام می شود. شما می توانید جهت ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه با ما تماس بگیرید.
امروز ساخت یک اپلیکیشن حرفه ای برای نیازمندی و کار های این چنینی به دغدغه اصلی بسیاری از کسب و کارها تشکیل شده است. شرکت نوپرداز با دارا بودن نمونه کار هایی قدرتمند در این زمینه آماده ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان گرامی در سراسر دنیا می باشد. ما سعی داریم با ایجاد یک طراحی کاربرپسند میزان تمایل افراد به استفاده از این اپلیکیشن نیازمندی را افزایش دهیم.
ساخت اپلیکیشن درج آگهی
امروزه افراد زیادی وجود دارند که برای معرفی کسب و کار خود به دیگران نیازمند استفاده از یک اپلیکیشن برای انجام این کار هستند. شما با ساخت یک اپلیکیشن درج آگهی و نیازمندی می توانید به دیگران این امکان را بدهید تا با استفاده از آن آگهی و نیازمندی های خودشان را در برنامه قرار دهند.
طی سال های نه چندان دور بیشتر افراد با استفاده از کامپیوتر های خود وب سایت ها را بررسی می کردند تا به نتایج مورد نظرشان دست یابند. اما با توسعه تکنولوژی مخصوصا طی دهه گذشته در کشور ما بیشتر افراد تمایل به استفاده از اپلیکیشن های موبایل دارند. امروزه حتی موتور های جستجو نیز اهمیت زیادی به نسخه های موبایل سایت ها می دهند.
https://nopardazco.com