کلیدستان

نسخه‌ی کامل: فروشگاه دوچرخه در قم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شرکت آریا چرخ ایران از سال 1390 کار خود را در استان قم آغاز نمود و با توجه به داشتن چهار دهه سابقه در این زمینه و شناخت کافی از مردم استان قم تلاش خود را برای ارائه محصولات و کسب رضایت آنان به کار گرفت.
فروشگاه دوچرخه در قم
از جمله محصولات مهم این فروشگاه دوچرخه در شهر قم می توان به دوچرخه های جاینت، انواع لوازم و قطعات دوچرخه و موتور های شارژی اشاره نمود.
فروشگاه آریا چرخ قم با توجه به سابقه درخشان خود توانسته است طی سال های گذشته رضایت مشتریان گرامی را حاصل نماید. ما علاوه بر معتبر ترین برند دوچرخه سازی دنیا (GIANT) دوچرخه های داخلی و خارجی دیگری را نیز در بازار عرضه نموده ایم که سبب ایجاد تنوع در انتخاب های مشتریان شده است.
همچنین از جمله برند های اختصاری فروشگاه آریاچرخ قم ADONIS و HILTON می باشند.
کمی درباره شهر قم
قم یکی از شهر های کلان ایران به حساب می آید که در نزدیکی شهر پایتخت یعنی تهران واقع گردیده است. وضعیت آب و هوا در شهر قم گرم و نیمه خشک می باشد. با توجه به تدابیری که طی سال های گذشته در این شهر صورت گرفته است امکان استفاده از دوچرخه ها نیز به طوری مناسب در سطح شهر قم ایجاد شده است. حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران از مراکز زیارتی مهم قم هستند که همه ساله افراد زیادی از سراسر نقاط دنیا به این مکان ها می آیند.
آریا چرخ با ارائه مشاوره های فنی و خدمات پس از فروش گسترده سعی در جلب رضایت و حمایت شما مصرف کنندگان گرامی دارد تا شما همشهریان عزیز بتوانید از دوچرخه هایی با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی بهره مند شوید. امیدواریم کوشش های ما در جلب رضایت خاطر شما موثر افتد.