کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آسان ترین راه برای شروع کسب و کار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ثبت شرکت 

هنگامی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید، باید قراردادی بین اعضای تشکیل دهنده کسب و کار تنظیم شود و با استفاده از آن بتوان سود و زیان را بین اعضا یا همان شرکا تقسیم نمود. این قرارداد همان ثبت شرکت نامیده می شود. بسته به اینکه چه ضوابط و قوانینی در کسب و کار شما حکم فرماست نوع این قرارداد نیز متفاوت است. ثبت شرکت به چند طریق : سهامی اعم از سهامی خاص و سهامی عام، تعاونی ، تضامنی، با مسئولیت محدود و ... بین اشخاص حقیقی و یا حقوقی تنظیم می شود. 
استان البرز به مرکزیت شهر کرج، دارای پتانسیل های اقتصادی و تجاری فراوان و همچنین شهرک های صنعتی متعددی می باشد. به همین جهت سرمایه گزاران فراوانی این شهر را به عنوان محل گسترش و یا شروع کسب و کار خود انتخاب می نمایند. با ثبت شرکت در کرج می توانید در کمترین زمان به سوددهی و پیشرفت اقتصادی مد نظر خود برسید.

ثبت برند 
امروزه در بازار جهانی و حتی بازار داخلی، برندها مفاهیم فراوانی را به مشتریان القا می نمایند. برندها نمایانگر کیفیت محصول و یا خدمات ارائه شده شرکت شما می باشند. بنابراین نیاز است که پس از ثبت شرکت خود اقدام به ثبت برند نمایید.
استان البرز به مرکزیت شهر کرج، دارای پتانسیل های اقتصادی و تجاری فراوانی می باشد. به همین جهت تاجران فراوانی این شهر را به عنوان محل گسترش کسب و کار خود انتخاب می کنند. با ثبت برند در کرج حس اعتماد را در بین سرمایه گزاران و فعالان اقتصادی ایجاد می نمایید، تا با قطعیت و آرامش خاطر شرکت شما را برای همکاری و سرمایه گزاری انتخاب نمایند.

خرید و فروش شرکت 
یک شرکت از افرادی که برای رسیدن به هدفی مشخص در کنار هم قرار گرفته اند، تشکیل می شود. هنگامی که قصد دارید فعالیت های شرکت شکل قانونی داشته باشند، باید شرکت خود را به ثبت برسانید.
از آنجایی که ثبت شرکت نیز همانند تعدادی از امور ثبتی بسیار وقت گیر و زمانبر است و پیچیدگی های خاص خود را داراست. خرید شرکت آماده برای دسته ای از سرمایه گزاران که فرصت طی کردن مراحل ثبت شرکت را ندارند انتخاب مناسبی به نظر می رسد. از طرفی هنگامی که یک شرکت ثبت شده را خریداری می کنید کلیه امتیازات شرکت مورد نظر ازجمله : گرید یا رتبه بندی، کارت بازرگانی ، کد اقتصادی و ... قابل انتقال به مالک یا مالکین جدید خواهد بود. لازم به ذکر است که امتیازات نام برده شده در قیمت شرکت دخیل می باشند.
آن دسته از صاحبان شرکت که قصد انحلال شرکت خود را دارند نیز می توانند با فروش شرکت خود به متقاضیان احتمالی، به جای طی کردن مراحل انحلال شرکت و پرداخت هزینه های مربوطه، مبلغی نیز در قبال فروش شرکت ثبت شده خود دریافت نمایند.