کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بهترین ابزارهای سئو در سال ۲۰۱۹
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

  1. ابزارهای وب مستر گوگل Google’s Webmaster Tools
شاید بهترین راه برای دیدن وبسایت خود از چشم گوگل، استفاده از ابزارهای وب مستر گوگل Google’s Webmaster Tools باشد.

ابزارهای وب مستر گوگل، منابعی از اطلاعات مورد نیاز بازاریابان و یا کاربران معمولی را، برای توضیح اصول اولیه جستجو در گوگل در اختیار آنان قرار می‌دهد. برای مثال ابزار Fetch as Google برای رفع مشکللات سئو، به شما امکان دیدن یک URL را همانطوری که گوگل آن را می‌بیند، می‌دهد. با اطلاعات بدست آمده از این ابزار ، شما قادر خواهید بود حتی کد‌های خراب، در صورت هک شدن وبسایت، را بیابید.

همچنین از لینک زیر آموزش سئو توسط یکی از بهترین سئو کاران ایران را ببینید
آموزش سئو


ابزار کاربردی دیگر وبمستر، PageSpeed Insights می‌باشد.

این ابزار با رویکرد بررسی سرعت اجرای وبسایت بر روی کامپیوتر و موبایل، می‌تواند جهت بالابردن سرعت وبسایت شما، بسیار مفید باشد. از آنجایی که میزان استفاده از موبایل برای جستجوهای آنلاین از کامپیوتر، پیشی گرفته است؛ سرعت، فاکتور بسیار مهمی در عملکرد تجارت شما می‌باشد. این ابزار سرعت وبسایت شما را در طیف ۱ تا ۱۰۰ مجاسبه می‌کند. طبق نظر کارشناسان گوگل، رتبه بین ۸۰ تا ۱۰۰ خوب، ۶۰-۷۹ معمولی، و زیر ۵۹ نشان از سرعت پایین وبسایت شما دارد.



  1. SEMrush
خدمات این وبسایت رایگان است و عمدتا ابزارهایی جهت بهبود جستجوی کلمات کلیدی ارائه می‌دهد. SEMrush گزارشی از عملکرد کلی دامین‌ها و صفحه‌های مخصوص هر یک، فراهم می‌کند. این وبسایت مجموعه‌ای از خدمات را در اختیارتان خواهد گذاشت و یکی از بهترین آنها، ابزار سئو یا SEO toolkitمی‌باشد. برای مثال یکی از این ابزارها، به شما امکان دیدن کلمات کلیدی موثر در رنکینگ یک صفحه را می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید هر کلمه کلیدی را، از لحاظ تاثیر آن در رنکینگ، میزان جستجوی ماهانه آن و غیره، بررسی کنید.







  1. HubSpot’s Website Graderهاب اسپات وبسایت گریدر
در سال ۲۰۰۷، هاب اسپات ابزاری رایگان را به نام Website Grader معرفی کرد که نسخه‌ی جدید آن اخیرا به روزرسانی شده و موجود می‌باشد.

Website Grader ابزاری آنلاین است که بر اساس فاکتورهای زیر، گزارشات را برای شما محیا می‌کند:
  • عملکرد
این ابزار سایز صفحه وبسایت شما، درخواست‌ها، سرعت و دیگر فاکتورهای مشابه سئو سایت را آنالیز می‌کند.
اگه دوست داشتین مقاله های زیر هم بخونین
تاکسی اینترنتی | آموزش کپی رایتینگ
آموزش گوگل سرچ کنسول جدید
آموزش گوگل سرچ کنسول جدید یکی از بخش های بسیار مهم در سئو می باشد. ابزار هایی مانند سرچ کنسول گوگل، بسیار به سئوکار ها کمک می کند تا آنالیز بهتری از عملکرد سئو سایتشان چه در زمینه on-page و چه در قسمت off-page داشته باشند. در ادامه بیشتر با این ابزار قدرتمند آشنا می شوید.
[عکس: 1349928_685.png]
گوگل سرچ کنسول چیست؟
سرچ کنسول یکی قدرتمند ترین ابزار هایی می باشد که کمپانی گوگل در اختیار وبمستر ها و سئوکار ها قرار داده است. نام این ابزار در گذشته گوگل وبمستر تولز بوده است. اما اخیرا گوگل امکانات بسیار خوبی را به آن اضافه کرد و با تغییر نامش، آن را روانه بازار نمود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ابزار به صورت رایگان ارائه شده است و همه صاحبان کسب و کار های می توانند از آن استفاده کنند.
سرچ کنسول چه کاری انجام می دهد؟
سرچ کنسول وظیفه دارد یکسری اطلاعاتی را که توسط ربات های گوگل دریافت می شوند را به شما نمایش دهد. علاوه بر این یکسری قابلیت های بسیار کاربردی دارد که هر سئوکاری به آن ها احتیاج پیدا می کند. در ادامه به توضیح بعضی از این اطلاعات و قابلیت ها می پردازیم.
  1. شما می توانید تعداد کلیکی که کاربران در هنگام مشاهده لینک شما در صفحه نتایج جستجو، بر روی لینک های سایتتان می کنند را مشاهده کنید.

  2. می توانید بفهمید چند بار کاربران در هنگام جستجو، لینک های شما را در صفحه نتایج دیده اند.

  3. گوگل سرچ کنسول این قابلیت را به شما می دهد که از گوگل درخواست کنید تا ربات و خزنده های خود را ه صفحه مورد نظرتان در وبسایتتان بفرستد تا آن ها را بررسی کنند.

  4. می توانید از گوگل بخواهید لینک مورد نظرتان را از صفحه نتایج جستجو و یا همان SERP حذف کند و به کاربران نمایش ندهد.
مشاوره سئو در ویکی دمی

تیم ویکی دمی متشکل از برترین متخصصین سئو که پروژه های بسیار سنگین و زیادی را به نتیجه رسانده اند. اگر به دنبال این هستید تا یک شرکت معتبر و بسیار قوی سئو سایتتان را انجام دهد و بتوانید از  آن ها استفاده نمایید، ویکی دمی بهترین گزینه می باشد. مشاوره سئو در ویکی دمی به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و استراتژی های بسیار یونیک را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی در صفحه و لینک های اول گوگل قرار بگیرید. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تخصص سئوکار های ویکی دمی می باشد. برای اطلاع از تعرفه های مشاوره، وارد صفحه مشاوره سئو ویکی دمی شوید.
ویژگی های مشاوره سئو حرفه ای در ویکی دمی
مشاوره سئو در ویکی دمی ویژگی های بسیار بی نظیری دارد که باعث می شود مشتریان عزیز همیشه لبخند رضایت بر صو داشته باشند. در این قسمت به تعدادی از این ویژگی ها اشاره میکنیم.
  • مشاوره توسط هر کدام از مشاورینی که شما بخواهید.

  • مشاوره تخصصی بر روی قسمت های مختلف سئو سایت مانند پیدا کردن کلمات کلیدی و ...

  • پیگیری دائم بر نحوه عملکرد شما در زمینه اجرای استراتژی ها و به روز رسانی آن ها.