کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آیا مردم عادی هم می توانند روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطور که می دانید بیت کوین، اولین ارز دیجیتالی است که به وجود آمده و توانسته در ماه های اخیر رشد چشمگیری داشته باشد. رشد بیت کوین باعث شده افراد بسیاری روی این ارز سرمایه گذاری کنند. هر روز بر افرادی که بر روی بیت کوین تحقیقات می کنند افزوده می شود به طوری که برخی از مردم عادی نیز به سمت بیت کوین جذب شده اند. بر اساس برخی باور ها، در آینده ای نزدیک ارز های معمولی و فیزیکی به طور کلی حذف خواهند شد و ارز های دیجیتالی جای آنها را می گیرند. بر طبق این باور در آینده باید با ارز های دیجیتالی داد و ستد و دیگر تراکنش های مالی را انجام داد همانطور که در حال حاضر برخی کشورها این کار را انجام می دهند.

در ماه های گذشته Fidelity (فیدلیتی) به مردم اجازه داده است تا بتوانند یک حساب کاربری برای خرید و فروش بیت کوین ایجاد کنند. بر اساس خبرهای منتشر شده، تقاضا برای بیت کوین همه روزه در حال افزایش می باشد به طوری که رکورد های جدید هر ماه در حال ثبت است. آخرین خبر مربوط به بالا رفتن قیمت بیت کوین به بیش از 4000 دلار می باشد. با این اتفاقات همانطور که گفته شد بسیاری مردم عادی نیز قصد این را دارند که بر بیت کوین سرمایه گذاری نمایند. بیت کوین در ماه های اخیر تبدیل به بخشی از دارایی اغلب سرمایه گذاران بزرگ شده است.

محققان و بسیاری از صاحبان صنایع، آینده‌ی درخشان‌تری را برای Bitcoin پیش‌بینی نموده اند. به همین دلیل بسیاری از مردم تصمیم به خارج کرده سرمایه های خود از بانک ها و سرمایه گذاری روی بیت کوین گرفته اند. همچنین افزایش قیمت دلار در ایران دلیلی بر پافشاری مردم بر سرمایه گذاری روی بیت کوین شده است.